دوربین مداربسته CVI داهوا

دوربین مداربسته CVI

داهوا به عنوان اولین شرکتی که وضوح 4K را روی کواکسی ارائه کرد، اولین کسی بود که اینترنت اشیا را به نظارت آنالوگ معرفی کرد
دوربین‌های HDCVI در برنامه‌هایی استفاده می‌شوند که زیرساخت آنالوگ موجود در دسترس است و کاربران به آخرین فناوری‌ها از جمله وضوح 4M/4K، اینترنت اشیاء روی کواکس، Power over Coax (PoC) و غیره نیاز دارند.
با این فناوری دوربین آنالوگ داهوا توانست در سری دوربین مداربسته CVI برای اولین بار تکنولوژی 4k را بر روی کابل کوااکسیال اعمال نماید و برای همگان تقویت سیستم کواکسیال موجود را فرموله کند.شاید و همین امر تجربه خرید دوربین مداربسته انالوگ داهوا را برای شما شیرین تر می سازد.

مشخصات دوربین داهوا CVI

  •  مقرون به صرفه و اقتصادی
  •  رابط کاربری پسند
  •  تصاویری تمام رنگی قابلیت starlight
  •  از سری دیگر ویژگی های دوربین مداربسته آنالوگ داهوا توانایی تصویر برداری با برد و مسافت طولانی است.
  •  همچنین دوربین انالوگ داهوا دوربین چند سنسوری را در خودش جای داده است که باعث میشود منطقه نظارت گسترده تری را پوشش بدهد
  •  ارسال همزمان 4 سیگنال(صوتی.تصویری.داده و برق) را روی 1 کابل کواکسیال
  •  دارای ورودی صدا یا میکروفون
  •  دوربین CVI داهوا، دارای یک کابل خروجی ویدیویی چند فرمتی مناسب روی پیگ تیل دوربین است تا جابه جایی بین TVI,AHD,CVBS را آسان نمایند

خرید دوربین مداربسته CVI  

برای خرید دوربین CVI داهوا با گارانتی 24 ماه شرکت ایران داهوا میتوانید با  ما نماینده رسمی دوربین مداربسته هایک ویژن  تماس بگیرید ما برای مشاوره و راهنمایی مشخصات محصولات هایک ویژن در خدمتتان هستیم.

محصولات CVI چه ویژگی هایی دارد؟

محصولات CVI داهوا ویژگی های زیادی دارند، اما برخی از ویژگی‌های مهم آن‌ها عبارتند از

 کیفیت تصویر بالا   دوربین‌های CVI از سنسورهای تصویر با کیفیت بالا استفاده می‌کنند، که تصاویر با رزولوشن بالا و جزئیات دقیق را ارائه می‌دهند.

 رزولوشن بالا  معمولاً این دوربین‌ها از رزولوشن‌های بالا، مانند 720p، 1080p (Full HD) یا حتی 4K پشتیبانی می‌کنند.

 استفاده از کابل‌های کواکسیال  از کابل‌های کواکسیال برای انتقال تصویر با کیفیت و دقت استفاده می‌کنند.

 تکنولوژی WDR   برخی از مدل‌ها از تکنولوژی WDR (وسیع‌النطاق) برای بهبود کیفیت تصاویر در شرایط نوری متغیر استفاده می‌کنند.

 دید در شب با تکنولوژی IR  اکثر دوربین‌های مداربسته CVI از تکنولوژی مادون قرمز (IR) برای فعال‌سازی دید در شب استفاده می‌کنند.

 پشتیبانی از امنیت PoC  برخی از محصولات CVI از تکنولوژی PoC (Power over Coax) پشتیبانی می‌کنند که امکان انتقال برق به دوربین از طریق کابل کواکسیال را فراهم می‌کند.

 پشتیبانی از ذخیره‌سازی محلی  دوربین‌های CVI معمولاً با دستگاه‌های DVR (Digital Video Recorder) یا NVR (Network Video Recorder) سازگار هستند.

 مقاوم در برابر عوامل محیطی  بسیاری از مدل‌ها دارای استانداردهای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند.

 قابلیت‌های هوشمند  برخی از مدل‌ها از قابلیت‌های هوشمند مانند تشخیص حرکت و اعلان‌های هوشمند پشتیبانی می‌کنند.

خرید دوربین مداربسته CVI  

برای خرید دوربین CVI داهوا با گارانتی 24 ماه شرکت ایران داهوا میتوانید با  ما نماینده رسمی دوربین مداربسته هایک ویژن  تماس بگیرید ما برای مشاوره و راهنمایی مشخصات محصولات هایک ویژن در خدمتتان هستیم.