به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

بهترین دوربین مدار بسته دید در شب

بهترین دوربین مدار بسته دید در شب

هایک ویژن تهران

بهترین دوربین مدار بسته دید در شب چیست؟ دوربین دید در شب به چه شکلی عمل می کند و منظور از آن چیست؟
در اماکن مختلف، مانند خانه ها، ویلاها، ادارات، سازمان ها، اماکن دولتی، شرکت ها و ..... بسیاری از اتفاقات مهم و دزدی و سرقت در طول شب اتفاق می افتد که حتما تا کنون به این مساله دقت کرده اید که اکثر دزدی ها در شب اتفاق می افتد و میزان سرقت هایی که در طول روز از اماکن مختلف انجام می شود، بسیار کمتر از سرقت های شبانه است.

حال همان طور که می دانید دوربین مداربسته امروزه به منظور افزایش امنیت در محیط های مختلف از منزل وخانه شخصی گرفته تا ادارات و سازمان ها به کار می رود و تقریبا هیچ یک از این فضاها را بدون دوربین نمی توان در جامعه مشاهده کرد زیرا میزان استفاده از دوربین مداربسته بسیار افزایش پیدا کرده و رایج گردیده است.

اما پرسش اینجاست که دوربین های مداربسته چگونه می توانند وقوع اتفاقات را در طول شب و در مواقعی که همه جا به شدت تاریک است، نمایش دهند؟

برای اینکه پاسخ این پرسش را دریابید، با ما در وب سایت هایک ویژن تهران همراه باشید.

دوربین مداربسته دید در شب چیست و چگونه عمل می کند؟

همان طور که میدانید زمانی که دوربین مداربسته در یک محیط نصب می شود و فعال می گردد، این دوربین تمامی لحظات را به صورت صوتی و  تصویری به شکل زنده پخش می کند و انها را در حافظه خود نیز ذخیره می کند تا در صورت نیاز بتوان به تصاویر گرفته شده، رجوع کرد و آنها را مجددا تماشا نمود.

 دیافراگم   این دوربین ها از دیافراگمی با باز شدگی کمتر بهره می برند تا در طول شب و در مواقعی که نور در محیط کم است، بتوانند نور مناسب تری را دریافت کنند و تصاویر را به شکل بهتری تهیه کنند.

دیافراگم درجه بندی متفاوتی دارد که هر چه درجه بندی آن متمایل تر باشد، بازشدگی آن نیز بیشتر است و نور مناسب تری را دریافت می کند. اما با بازشدگی بیشتر آن عمق میدان نیز کاهش پیدا می کند و تصویر دریافتی از نقطه فوکوس کمتری برخوردار می شود.

 مادون قرمز   به همین دلیل امروزه علاوه بر دیافراگم در دوربین های مداربسته از امواج مادون قرمز نیز برای تصویر برداری در طول شب و مواقعی که نور کم می باشد، نیز استفاده می شود.

امواج مادون قرمز توسط انسان قابل دیدن نیستند اما دوربین های مداربسته می توانند نور مادون قرمز را از اجسام به وسیله سنسور مخصوص دریافت کنند و تصاویر را ضبط نمایند.

دوربین های مداربسته مجهز به امواج مادون قرمز قادرند که محدوده وسیع تری را در طول شب و در هوای تاریک تحت پوشش قرار دهند و تصاویر را ضبط و ثبت کنند.

اما لازم به ذکر است که پس از دوربین های مداربسته مادون قرمز، فناوری جدیدتری نیز به وجود آمد که این فناوری دید در شب رنگی با استفاده از فناروی استارلایت و شارپ است.

 دید در شب رنگی استارلایت  دوربین های مداربسته که قابلیت دید در شب رنگی استارلایت دارند، می توانند تصاویر بسیار با کیفیت را در طول شب ثبت و ضبط کنند که حتی اگر نور موجود در محیط نیز بسیار کم باشد، باز هم این دوربین ها می توانند با کیفیت بالا تصاویر را ضبط کنند اما اگر نور محیط از حد مشخصی کمتر باشد، دوربین استارلایت، از مادون قرمز کمک می گیرد تا محیط را روشن کند.

 دید در شب رنگی شارپ   دوربین های شارپ نیز به گونه ای هستند که از فناوری مادون قرمز و ماورا برای تصویربرداری استفاده می کنند و نحوه تصویر برداری توسط آنها کمی متفاوت تر از روش های دیگر است. در بین تمامی این دوربین ها، می توان گفت که بهترین دوربین مدار بسته دید در شب، دوربین های دید در شب رنگی هستند که کیفیت بالاتری دارند و با وضوح بیشتری تصویر برداری را انجام می دهند.

بهترین دوربین مدار بسته دید در شب چیست؟

اگر میخواهید که بهترین دوربین مدار بسته دید در شب را از نظر نوع برند در نظر بگیرید، باید بگوییم که دوربین های مداربسته دید در شب برند هایک ویژن یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه هستند که در صورت تمایل می توانید دوربین های هایک ویژن را در مدل های مختلف و در انواع ذکر شده در بخش های فوقانی تهیه کنید و برای تصویر برداری از محیط مورد نظر خود آن را مورد استفاده قرار دهید.

پس اگر قصد دارید که بهترین دوربین مدار بسته دید در شب را تهیه کنید، از دوربین مداربسته هایک ویژن غافل نشوید.