به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن تهران

دوربین مداربسته هایک ویژن چیست؟

حتما می دانید که امروزه استفاده از انواع مختلف دوربین مداربسته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و برای حفظ امنیت مکان های مختلف در جامعه از قبیل: محیط های اداری، بانک، مغازه، فروشگاه، خانه، ویلا و .... از دوربین مداربسته استفاده می شود.

به عبارت دیگر می توان گفت که این دوربین ها در سال های اخیر به عنوان یکی از واجبات برای امور مختلف و محافظت از مکان های متفاوت در جامعه شناخته می شود به نحوی که هیچ یک از محیط ها، مکان ها و سازمان های عمومی را نمی توانید بدون دوربین مداربسته پیدا کنید.

در این مطلب قصد داریم که در رابطه با دوربین مداربسته هایک ویژن با شما عزیزان صحبت کنیم و این برند را به شکل بهتری به شما عزیزان معرفی نماییم.

دوربین مداربسته چیست؟

دوربین مداربسته به صورت کلی به دوربین هایی گفته می شود که برای نظارت تصویری و یا حتی صوتی در مکان های مختلف و به منظور افزایش امنیت محیط استفاده می شود.

این دوربین ها تصاویر و ویدیو هایی را ضبط می کنند که در موارد مختلف می توان از تصاویر ضبط شده و یا تصاویر زنده ای که توسط دوربین ها در حال پخش هستند، استفاده کرد.

دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن شرکتی چینی است که به ارائه محصولات مختلف از جمله دوربین مداربسته می پردازد و محصولات این شرکت و برند در ایران به وفور استفاده می شوند. از جمله مهم ترین محصولات شرکت هایک ویژن در ایران، دوربین مداربسته است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و از دوربین های برند هایک ویژن امروزه برای اداره و نظارت کارخانه ها، محیط های اداری، خانه و ... استفاده می شود.

ویژگی های دوربین مداربسته هایک ویژن چیست؟

دوربین های مداربسته هایک ویژن از آنجایی که دارای ویژگی هایی به شرح زیر هستند، در میان مردم کشور بسیار محبوب شده اند که بهتر است تا شما عزیزان نیز با این ویژگی ها آشنا شوید:

به کار بردن لنز های منحصر به فرد در ساخت آنها

شرکت هایک ویژن در خصوص لنز دوربین های مداربسته با یک برند آلمانی همکاری می کند که این شرکت از جمله تولید کنندگان برتر لنز های اپتیکال است.

قابلیت دید در شب exir 

یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین هایک ویژن قابلیت دید در شب exir است که میزان دید در شب این دوربین ها در مقایسه با دوربین های دیگر به میزان 30 درصد افزایش پیدا کرده است و این افزایش دید در شب با همکاری شرکت آلمانی osram صورت گرفته است.

استفاده از تراشه های فوق پیشرفته

در دوربین های هایک ویژن از تراشه های فوق پیشرفته ای که توسط شرکت های آمریکایی تولید می شود، استفاده می گردد که شرکت آمریکایی ambrella به واسطه تولید همین تراشه ها به شهرت دست یافته است.

لازم به ذکر است که تراشه های فوق پیشرفته ساخته شده توسط این شرکت آمریکایی که در دوربین های مداربسته هایک ویژن استفاده می شود، در ساخت پهباد ها نیز استفاده می گردد.

استفاده از chipset های تخصصی

شرکت هایک ویژن تراشه هایی را که توسط شرکت خود تولید می کند، مورد استفاده قرار می دهد و به واسطه استفاده از این تراشه ها، هزینه تولید دوربین های مداربسته و هزینه تمام شده آن برای مشتریان این شرکت کاهش پیدا می کند.

استفاده از تکنولوژی پوک

یکی از اختراعات هایک ویژن تولید کابل های پوک است که بر اساس کارایی این کابل ها انتقال یافتن جریان الکتریکی و اطلاعات تصاویر بر روی کابل ها انجام می شود.در داخل این کابل ها از بردی استفاده شده است که می تواند اطلاعات را تا 1200 متر ارسال کند.

استفاده از تکنولوژی هیبریدی در دوربین مداربسته

استفاده از تکنولوژی هیبریدی در ساخت دوربین های مداربسته هایک ویژن باعث شده است تا هزینه مشتریان کاهش پیدا کند. هدف از انجام این کار علاوه بر کاهش دادن هزینه ها این است که مصرف کننده هایی که از سیستم های آنالوگ استفاده می کنند نیز بتوانند از این دوربین ها استفاده کنند. با این وجود نیازی نیست که این دسته از مشتریان هزینه های زیادی را برای استفاده از قابلیت های دوربین تحت شبکه پرداخت کنند.

دوربین مداربسته هایک ویژن را در این مقاله برای شما عزیزان شرح دادیم تا شناخت بهتری از این دوربین های مداربسته پیدا کنید و با اطمینان خاطر به خرید انواع مدل های دوربین مداربسته هایک ویژن بپردازید.