به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

تفاوت دوربین مداربسته دید در شب رنگی و سیاه و سفید در چیست؟

تفاوت دوربین مداربسته دید در شب رنگی و سیاه و سفید در چیست؟

هایک ویژن تهران

دوربین مدار بسته دید در شب رنگی بهتر است یا دوربین مدار بسته دید در شب سیاه و سفید در این مقاله تفاوت این دو را بررسی می کنیم در واقع، هیچ پاسخ قطعی برای این وجود ندارد. این به عوامل مختلفی و همچنین ترجیح کاربر بستگی دارد.

در موارد معدودی، دید سفید و سیاه بهتر از دید رنگی و همچنین برعکس عمل می کند.

هنگام انتخاب بهترین دوربین مدار بسته دید در شب هایک ویژن  در فضای باز، باید 5 فاکتور مهم زیر را بدانید

 کیفیت فیلم  بهترین دوربین امنیتی دید در شب می تواند فیلم های سیاه و سفید و فیلم های رنگی ضبط کند. با این حال، دوربین مدار بسته سیاه و سفید از نظر کیفیت تصویر همیشه بهتر از دید در شب رنگی است.

اما اگر دوربین مدار بسته دارای حسگر تصویر نور باشد، همه چیز متفاوت خواهد بود. سنسور تصویر نور می تواند دید در شب رنگی بسیار بهتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته ارائه دهد.

 گنجایش   فیلم‌های رنگی فضای ذخیره‌سازی بیشتری را نسبت به سیاه و سفید اشغال می‌کنند. بنابراین، اگر ذخیره سازی برای شما عاملی است، می توانید بدون هیچ تردیدی دوربین مداربسته دید در شب سیاه و سفید را انتخاب کنید.

 محدوده دید   دید در شب سیاه و سفید زاویه بهتری را نسبت به دوربین مدار بسته امنیتی با دید تمام رنگی پوشش می دهد. به عنوان مثال، در فاصله 30 متری در منطقه نظارت، حالت سیاه و سفید تصاویر واضح را ثبت می کند، در حالی که حالت رنگ سفید نمی تواند.

 قیمت دوربین مداربسته  بهترین دید در شب قیمت مناسب دوربین در ایران را به راحتی می توان در گوگل پیدا کرد. قیمت سنسورهای تصویر نور نسبتاً بالاتر از سنسورهای معمولی است.

بنابراین، دوربین مدار بسته ای که دارای حسگرهای تصویری نور است ممکن است قیمت بیشتری نسبت به دوربین هایی که آن را ندارند، باشد.

 نصب و راه اندازی   ممکن است لازم باشد نوع دوربین مدار بسته انتخابی خود را با توجه به مکان مورد نظر تجدید نظر کنید. رایج ترین مناطق نصب دوربین مداربسته دید در شب عبارتند از

  • شرکت های در مقیاس بزرگ
  • فضاهای ردپای مشترک
  • هتل ها
  • استراحتگاه ها
  • مسیرهای رانندگی
  • اتاق های نشیمن
  • معابر درب
  • ایوان های جلو
  • باغ ها
  • ورودی های فروشگاه

بهترین دوربین های امنیتی دید در شب   

عوامل زیادی بر انتخاب نهایی شما تأثیر می گذارد. اما به یاد داشته باشید، یک دوربین امنیتی بی سیم با کیفیت بالا در فضای باز با دید تاریک همیشه ویژگی های نشان داده شده در زیر را دارد

 وضوح بالا دوربین   دوربین حداقل باید وضوح 1080p داشته باشد. در غیر این صورت، فیلم نمی تواند به اندازه کافی برای مصرف کننده واضح باشد.  دوربین هایک ویژن هرچه وضوح بالاتری داشته باشد، جزئیات بهتر و فیلم واضح‌تری از جمله جزئیات صورت و پلاک‌های خودرو که ضروری هستند، تولید می‌کند.

 عوامل آب و هوا  باران یا آفتاب، دمای گرم یا سرد، یک دوربین تحت شبکه در فضای باز باید بتواند به راحتی آن را اداره کند.

 محدوده IR   این بدان معناست که دوربین با دید در شب تا چه حد می تواند در شب ببیند. دوربین امنیتی دید در شب برد بلند باید حداقل 9 متر را ببیند.

 3D DNR   این کار نویز تصویر را در روز و شب حذف می‌کند و این یک ویژگی اساسی است که به طور گسترده در دوربین‌های امنیتی با کیفیت بالا برای بهبود دید تاریک استفاده می‌شود.

 زاویه دید بزرگتر  زاویه دید بزرگتر دوربین مداربسته می تواند قسمت بیشتری از ناحیه تحت نظارت را ثبت کند، بنابراین شما می توانید دید وسیع تری داشته باشید.