به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

قابلیت تشخیص درجه حرارت بدن توسط دوربین هایک ویژن

قابلیت تشخیص درجه حرارت بدن توسط دوربین هایک ویژن

هایک ویژن تهران

ایمن و سالم نگه داشتن مردم در زمان فعلی عدم اطمینان ضروری است ، که مقامات و شرکت ها به طور یکسان تلاش میکنند راه هایی را برای کمک به مدیریت این امر و کاهش خطرات پیدا کنند ،همچنین هایک ویژن با ارائه دوربین مخصوص با قابلیت تشخیص درجه حرارت بدن به این موضوع کمک شایانی میکند

توجه به درجه حرارت بدن

دما یک شاخص مهم برای سلامت جسمی است و در بسیاری از سناریو ها افراد با دمای غیرطبیعی می توانند مسئله بهداشتی داشته باشند و بسیار مهم است که به سرعت و با دقت شناسایی و کنترل شود.

روش سنتی اندازه گیری دما

اما روش های سنتی اندازه گیری دما بسیار زمان بر است و میتواند اپراتورها را در معرض خطر قرار دهد. در مواقعی مانند این یک راه حل غربالگری درجه حرارت بدون تماس میتواند یک جایگزین کارآمد فراهم کند که باعت کاهش زمان تست دستی و خطر ایمنی برای افراد درگیر در تشخیص شود.

دوربین ترموگرافی هایک ویژن با ردیاب و الگوریتم پیشرفته برای تشخیص درجه حرارت بدن در سطح پوست طراحی شده اند این بدان معنا است که می توان آنها را برای غربالگری سریع و اولیه دما در بیمارستان و ایستگاه ، فرودگاه و سایر اماکن عمومی استفاده کرد. 

این نوع دوربین مداربسته هایک ویژن با دقت 0/3 درجه سانتیگراد برخوردار است که نشانگر ارزشمندی از این است که افراد باید دمای هسته اصلی بدن را با استفاده از دستگاه های اندازه گیری تایید کنند

 

راه حل مناسب هایک ویژن

انواع تکنولوژی های هایک ویژن گزینه های مختلفی برای کمک به غربالگری دما دارد مثال : دوربین مداربسته هایک ویژن + لپ تاپ و براکت میتواند به عنوان یک راه حل سریع استفاده شود که به راحتی نصب شود.همچنین با استفاده از یک دوربین دستی که می تواند از طریق وای فای به یک برنامه HIK-Thermal به تلفن هوشمند یا رایانه شخصی وصل شود و نکته مهم تر اینکه ویژگی همچون بلندگو داخلی برای زنگ صوتی (Alarm) میباشد.

این نکته را بخاطر بسپیارید که دوربین ترموگرافی هایک ویژن برای تشخیص درجه حرارت سطح پوست طراحی شده اند تا به غربالگری اولیه سریع در مناطع عمومی دست یابند.