به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

استفاده از قابلیت حرارتی هایک ویژن در جنگلها

استفاده از قابلیت حرارتی هایک ویژن در جنگلها

هایک ویژن تهران

آتش سوزی جنگل یک پدیده مشخص و ویرانگر است. اگر کمک رسانی به سرعت در دسترس نباشند ، آتش سوزی می تواند به سختی کنترل شوند و نه تنها صدها هزار کیلومتر زمین و حیوانات آن بلکه ویران کردن

ساختمان ها و در بعضی موارد منجر به تلفات انسان می شود.که برای جلوگیری این تلفات هایک ویژن دوربین مداربسته حرارتی را شروع به تولید کرد .

اولیت هایک ویژن پیشگیری از آتش سوزی است 

در اولیت جلوگیری از گسترش آتش سوزی جنگل ، مهم نیست بلکه پیشگیری از آن مهم است. کشف کنید که چگونه جدیدترین فناوری ویدیویی برش خورده استفاده می شود تا با قابلیت حرارتی هایک ویژن بتوانید علائم هشدار دهنده آتش سوزی را قبل از وقوع به طور کامل تشخیص دهید.

بلکه فعالیت های جلوگیری از آتش سوزی به همان اندازه مهم هستند و کارهای زیادی در سطح جهان در این زمینه انجام می شود. 

با این حال ، این چالش برانگیز تر می شود برای مثال برخی از مناطق جنگلی به دلیل زیبایی چشمگیر ، تعداد بیشتری از جاذبه های گردشگری را تجربه می کنند. 

این امر به دلیل بی دقتی بازدید کنندگان یا متأسفانه تلاش های آتش سوزی عمدی ، آنها را در معرض خطر آتش سوزی قرار می دهد.

تکنولوژی پیشرفته تر نسبت به روش های قدیمی

سالیان سال است که جوامع با هم کار کرده اند تا از وقوع آتش سوزی در مناطق پرجمعیت جنگل جلوگیری کنند. با این حال حتی امروز بسیاری از مناطق آسیب پذیر هنوز به برج های مراقبت از مواج ، گشت های پا و گشت های هوایی تکیه می کنند تا در صورت وقوع آتش سوزی ، متوجه شوند. چنین روش هایی با شدت زیاد ، مستعد خطا و معمولاً کند هستند. 

چند دقیقه طول می کشد تا آتش سوزی زنده تا جایی گسترش یابد که مهار آن غیرممکن باشد اما با قابلیت حرارتی دوربین مداربسته هایک ویژن میتوانید به صورت لحظه ای از آتش سوزی اطلاع یابید.

امنیت کامل از جنگل ها با قابلیت حرارتی هایک ویژن

شنیدن این نکته بسیار خوشایند است که برخی از زیباترین جنگلهای جهان در حال حاضر با قابلیت حرارتی دوربین هایک ویژن به طور کامل محافظت می شود.

در این نوع دوربین های هوشمند برای تشخیص اولین علائم هشداردهنده سوختن شاخ و برگهای وحشی ، با قابلیت حرارتی هایک ویژن شناسایی آتش استفاده می کنند. و دوربین مداربسته سپس کارکنان را از آتش سوزی بالقوه هشدار می دهند ، حتی می توانند به جای اینکه با یک آتش سوزی که از قبل در حال انجام است ، اقدامات پیشگیرانه ای اساسی را انجام دهند.

برای اطلاع از قابلیت دقیق این محصول نیز میتوانید با کارشناسان فروش ما  تماس حاصل فرمایید تا به طور کامل شما را با این محصول و نحوه استفاده از آن راهنمایی کنند.