به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

9 راه حل برای محافظت از کسب و کار با دوربین

9 راه حل برای محافظت از کسب و کار با دوربین

هایک ویژن تهران

برخی از مهمترین نگرانی های امنیتی برای مشاغل در سال 2020 چیست؟

  • سرقت ها
  • حملات سایبری
  • آتش سوزی ها
  • بیماری های مسری

در زیر 9 راه حل برتر برای محافظت در برابر این خطرات و سایر خطرات آورده شده است

 سیستم های دوربین مدار بسته 
مزایای نصب و نگهداری سیستم های دوربین مدار بسته مانند دوربین مدار بسته هایک ویژن بسیار زیاد است. برای شروع، آنها می توانند به بازدارندگی مجرمان از تلاش برای سرقت و سرقت کمک کنند. علاوه بر این، آنها می توانند شواهد مورد نیاز برای دستگیری سارقان و حل جنایاتی را که در یا نزدیک محل کسب و کار شما اتفاق می افتد، ارائه دهند. فیلم‌های نظارتی دوربین‌های مداربسته همچنین می‌توانند از شما در برابر ادعاهای نامشروع محافظت کنند و به شما کمک کنند شرایط بهتری را از شرکت‌های بیمه دریافت کنید.

 روشنایی اضطراری 
اضطراری که منجر به قطع برق می شود، می تواند در هر زمانی رخ دهد. در چنین رویدادهایی، حفظ زندگی می تواند به شدت به این بستگی داشته باشد که کارمندان و مشتریان چقدر راحت می توانند راه خود را از یک ساختمان پیدا کنند. چراغ های اضطراری به گونه ای طراحی شده اند که در صورت قطع ناگهانی برق به طور خودکار روشن می شوند و برای رعایت قوانین ایمنی آتش سوزی ایرلند الزامی هستند. شما باید آنها را به طور دوره ای بررسی و نگهداری کنید تا مطمئن شوید که در شرایط کاری خوب هستند.

 از ابزارها و منابع حفاظت از داده ها استفاده کنید 
از آنجایی که امروزه نقض داده ها یک اتفاق رایج است، کسب و کارها باید به ویژه هوشیار باشند. هکرها دائماً در تلاش هستند تا به پایگاه‌های اطلاعاتی نفوذ کرده و اطلاعات حساسی را که می‌توانند برای فعالیت‌های شرورانه مختلف از جمله نصب باج‌افزار و ایجاد حملات انکار سرویس استفاده کنند، به سرقت ببرند. تعدادی ابزار و منابع وجود دارد که می توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید تا چنین خطراتی را به حداقل برسانید. این شامل

  • VPN ها
  • مدیران و تولیدکنندگان رمز عبور
  • نرم افزار ضد بدافزار و آنتی ویروس
  • فایروال ها

 سیستم های کنترل دسترسی 
کنترل حرکت افراد در کسب و کار شما به طور فزاینده ای مهم است. آخرین چیزی که می خواهید این است که به دلیل دسترسی غیرمجاز رخنه ای رخ دهد. سیستم‌های کنترل دسترسی تجاری به شما امکان می‌دهند تعیین کنید چه کسی کجا می‌رود و چه کسی اجازه ورود پیدا نمی‌کند. راه‌حل‌های کنترل دسترسی با توجه به همه‌گیری COVID-19 و سایر بیماری‌های واگیر اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. این به این دلیل است که دستگاه‌هایی در دسترس هستند که غربالگری بدون تماس (ممکن از لمس کردن) را تشویق می‌کنند، و همچنین دارای توانایی تشخیص افرادی هستند که ممکن است بیمار باشند.

 داده های حساس را رمزگذاری کنید 
تقریباً هر کسب و کاری دارای پرونده هایی است که حاوی اطلاعات حساس است. علاوه بر ابزارهای حفاظت از داده های ذکر شده در بالا، شما همچنین می خواهید به رمزگذاری تمام داده هایی که ممکن است به اشتباه استفاده شوند، در صورتی که در دستان اشتباه قرار گیرند، بررسی کنید. ابزارهای زیادی برای انتخاب وجود دارد که می تواند به رمزگذاری داده ها کمک کند.

 وب سایت خود را ایمن کنید 
امنیت شرکت شما باید شامل وب سایت شما نیز باشد که بازوی مجازی کسب و کار شما است. هک وب سایت می تواند صدمات زیادی ایجاد کند. وب سایت شما می تواند بسته شود و منجر به از دست دادن کسب و کار شود. اطلاعات مشتری می تواند به سرقت رفته و به هکرهای دیگر فروخته شود. حساب های شرکت ممکن است به خطر بیفتد. حتی می توان از مشتریانی که احساس می کنند برای محافظت از داده های آنها به اندازه کافی انجام نشده است، شکایت های حقوقی دریافت کرد. ابزارهای زیادی وجود دارد که کسب و کارها می توانند روی آنها سرمایه گذاری کنند. یکی از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل ها Cloudflare است که به عنوان یک افزونه با بسیاری از بسته های میزبانی وب ارائه می شود.

 سیستم های هشدار مزاحم 
یکی از موثرترین راه‌ها برای جلوگیری از سرقت و کمک به مقامات برای دستگیری مجرمان، نصب یک سیستم اعلام سرقت است. این سیستم‌ها می‌توانند هنگام تشخیص حرکت یا تماس با سطوح خاص، زنگ خطر را به صدا در آورند. بسته به نوع سیستم هشدار مزاحم که ممکن است داشته باشید، می توان به افراد نزدیک در مورد اختلال احتمالی هشدار داد. ممکن است یک تیم امنیتی از راه دور نیز مطلع شود.

 نصب یا ارتقاء اعلام حریق 
آتش سوزی خسارت زیادی به فضاهای تجاری وارد می کند. وجود آژیرهای آتش نشانی در محل می تواند آسیب را به حداقل برساند و همچنین به نجات جان افراد کمک کند. اما این سیستم‌های هشدار که شامل آشکارسازهای دود می‌شوند، باید در شرایط کار خوب باشند. علاوه بر این، قرار دادن آنها در محل و نگهداری مناسب کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ساختمان شما با مقررات ایمنی آتش نشانی مطابقت دارد و می تواند در صورت ادعاهای بیمه از شما محافظت کند.

 درب اتوماتیک 
نصب درب اتوماتیک تجاری یکی از موثرترین روش های کنترل دسترسی است که می توانید در شرکت خود اعمال کنید. درب های اتوماتیک کمک زیادی به جلوگیری از ورود افراد و وسایل نقلیه ای می کنند که دلیل خوبی برای ورود به محل شما ندارند. آنها همچنین تعمیر و نگهداری پایینی دارند و در طرح های زیادی مطابق با سلیقه شما هستند.

کسب‌وکارها دائماً در معرض آسیب، آسیب یا نابودی هستند. چگونه می توانید سازمان خود را در برابر تخلفات محافظت کنید؟ این یک نگرانی عمیق برای بسیاری از صاحبان مشاغل به دلیل خطر عواقب اقتصادی یا حتی آسیب به شهرت است.

هیچ راه‌حلی کاملاً بی‌خطر نیست، اما راه‌حل‌های بالا یکی از راه‌های بهبود مستمر ایمنی و امنیت کسب‌وکار و کارمندان شما هستند.