به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

راهکارهای امنیتی دوربین مداربسته هایک ویژن

راهکارهای امنیتی دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن تهران

هدف هر کسب و کار و مالک خانه به حداکثر رساندن امنیت اماکن و دارایی های خود از جمله منابع انسانی است. امروزه راه حل های امنیتی متعددی برای رفع نیازهای هر مشتری وجود دارد، از دوربین های امنیتی مقرون به صرفه گرفته تا سیستم های مداربسته پیشرفته در تهران و سایر شهرهای ایران.

یکی از پیشتازان جهان در این صنعت، هایک ویژن است. این شرکت محصولات نظارت تصویری، زنگ هشدار، حرارتی و کنترل دسترسی، از جمله دستگاه‌های DVR مستقل و هیبریدی، NVR، دوربین‌های IP با کیفیت بالا، پایانه‌های تشخیص چهره، پایانه‌های کارتی و دوربین‌های حرارتی را تولید می‌کند.

هایک ویژن تهران یک تامین کننده باتجربه دوربین مدار بسته است و مفتخر است که در هنگام ارائه راهکارهای امنیتی برای مشتریان خود با هایک ویژن همکاری می کند. این به ما امکان می دهد دوربین های امنیتی مقرون به صرفه و سایر تجهیزات را با بهترین کیفیت موجود در بازار ارائه دهیم. در اینجا پیشرفته ترین ابزارهای تکنولوژیکی طراحی شده برای تضمین امنیت کسب و کار و خانه شما هستند.

 

راه حل های امنیتی هایک ویژن

همه ما مشتاقانه منتظر آینده ای بهتر و پربارتر پس از همه گیری کووید-19 هستیم، اگرچه جهان ما ممکن است مانند قبل نباشد. بنابراین، تنها راه برای انجام آن این است که کسب و کار خود را با "حالت جدید" تنظیم کنید.

عواقب آن بر تمام فعالیت های عادی از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تا نوشیدن یک فنجان قهوه برای رفتن به محل کار تأثیر می گذارد. برخی از فناوری‌های ارائه شده توسط هایک ویژن برای کمک به شما وجود دارد

غربالگری دما 
چندین محصول از دوربین‌های امنیتی مقرون‌به‌صرفه با حالت تشخیص دما گرفته تا پایانه‌های کنترل دسترسی دما وجود دارد.

دوربین گلوله/برجک ثابت می تواند فردی با دمای بالا را تنها در یک ثانیه تشخیص دهد و برای لابی ها و ورودی ها عالی است.

دوربین قابل حمل بی‌سیم دستی برای استفاده از تلفن همراه زمانی که حرکت سریع بین مکان‌ها مورد نیاز است، مناسب است.

ترمینال کنترل دسترسی رایگان لمسی MinMoe دما را تشخیص می دهد و در  صورتی که در محدوده توصیه شده باشد به آن دسترسی می دهد.

 تشخیص ماسک 
این راه حل کاملاً جدید تشخیص می دهد که بازدیدکننده یا کارمندی که وارد ساختمان شما می شود ماسک زده است یا خیر. بیشتر اوقات این محلول با غربالگری دما ارائه می شود.

دوربین AcuSense برای مکان های کوچک مناسب است  . دارای اعلان صوتی برای قرار دادن ماسک است.

اگر از قبل یک دوربین را تنظیم کرده اید، می توان از دوربین معمولی نیز استفاده کرد. شما فقط به یک نصاب دوربین مدار بسته با تجربه نیاز دارید تا به شما کمک کند NRV خود را به سری NRV نوآورانه هایک ویژن DeepinMind با الگوریتم های عمیق تعبیه شده به روز کنید.

 کنترل تراکم 
برای اکثر کسب و کارها، محدود کردن تعداد افراد در داخل یا در برخی از قسمت های محل آنها ضروری است. برای پیروی از توصیه‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام بیش از حد، می‌توانید از یکی از دوربین‌های شمارش‌کننده ( دوربین لنز دوگانه، دوربین سری 7 DeepinView یا دوربین Acusense ) و سری مدرن DeepinMind یا سری I NRV از Hikvision استفاده کنید.

 راه حل های امنیتی ساختمان 
اگرچه مجتمع‌های تجاری، مراکز خرید، سوپرمارکت‌ها، ساختمان‌های اداری و آپارتمان‌ها اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند، اما الزامات امنیتی آنها بسیار شبیه به هم است. بسته به نیازهای منحصر به فرد شما، سیستم امنیتی یا ترکیبی از دستگاه های آن می تواند سفارشی شود.

 سیستم اینترکام تصویری 
این سیستم ارتباط و کنترل ورود در ساختمان های تجاری یا مسکونی را امکان پذیر می کند. محصولات اینترکام ویدیویی امکان تأیید صوت/تصویری دو طرفه را فراهم می‌کنند و با سیستم‌های هشدار و نظارت تصویری ادغام می‌شوند.

راه حل های 2 سیم، 4 سیم و IP وجود دارد. آخرین گزینه کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهد و امکان کنترل از راه دور را از دستگاه تلفن همراه شما فراهم می کند.

 سیستم هشدار دهنده 
چنین سیستم هایی می توانند بر نیازهای خاص مانند تشخیص نشت آب یا تشخیص دود و پنجره ها تمرکز کنند. بنابراین، یک سیستم هشدار می تواند بسیار بیشتر از یک زنگ هشدار مزاحم باشد. همچنین می تواند به شما در جلوگیری از انواع بسیاری از موارد اضطراری کمک کند.

رادار امنیتی می تواند مسیر حرکت را به دقت تشخیص دهد و تا 32 مزاحم احتمالی را پیدا کند. برای مدیریت فضاهای بزرگ مانند انبارها، کارخانه ها و فرودگاه ها ایده آل است. محیط پیرامونی در چنین مکان‌هایی بیش از حد پیچیده است که فقط از دوربین‌های فیلمبرداری استفاده کنید. علاوه بر این، در هر شرایط آب و هوایی قابل اعتماد است.

 نظارت تصویری 
برند هایک ویژن به خاطر سیستم های مداربسته استثنایی خود در همه جای دنیا شناخته شده است. راه حل های امنیتی پیچیده آنها برای هر نیاز امنیتی خاص طراحی شده است.

سیستم Turbo HD X  یک سیستم یکپارچه فعال است که شامل یک پلت فرم مدیریت متمرکز و دستگاه های جلویی و پشتی است. دارای یک دوربین با چراغ چشمک زن داخلی و آژیر، یک DVR قدرتمند، و یک برنامه تلفن همراه است که به شما امکان می دهد فید ویدیوی خود را از هر نقطه نظارت کنید.

دوربین های Turbo HD PTZ  امکان کنترل و نظارت بر مناطق باز بزرگ را با قابلیت فوکوس و زوم برای جزئیات فراهم می کنند. PTZ های Turbo HD می توانند فیلم هایی با کیفیت بالا حتی در محیط های با نور بد ایجاد کنند.

راه حل های DeepinView با فناوری عمیق ، کارآمدتر و قدرتمندتر هستند. چنین دوربین هایی می توانند چهره های بیشتری را از زوایای بسیار وسیع تری تشخیص دهند. آنها به طور دقیق افراد و وسایل نقلیه را از سایر اشیاء تشخیص می دهند و شماره پلاک خودرو را با دقت تقریباً 99٪ تشخیص می دهند.

دوربین های سری PanoVu برای نظارت بر مناطق بزرگ مانند فرودگاه، میدان های عمومی، مناطق باز و تقاطع ها ایده آل هستند. این نوع دوربین ها نه تنها می توانند تصاویر پانوراما، بلکه تصاویر نزدیک نیز ایجاد کنند.

 دستگاه های ضبط ویدئوی شبکه 
دوربین امنیتی ممکن است مهمترین بخش یک سیستم نظارت تصویری مناسب نباشد. ضبط‌کننده‌های ویدئویی شبکه مدرن دارای قابلیت‌های قدرتمندی هستند. آنها تا رزولوشن 32 مگاپیکسل را پشتیبانی می کنند و ضبط ویدیویی قابل اعتماد و پایدار را تضمین می کنند. NVR های عمیق حتی قدرتمندتر و هوشمندتر هستند.

هایک ویژن طیف گسترده ای از محصولات و راه حل های امنیتی جامع را برای صنایع مختلف، اهداف، موقعیت ها و بازارهای عمودی ارائه می دهد. در سال 2021، محبوب ترین و در حال توسعه ترین شاخه، "نوع عادی" است که شامل مانیتورینگ حرارتی، تشخیص چهره و راه حل های کنترل تراکم است.

با این وجود، راه‌حل‌های مرسوم برای اماکن مسکونی و تجاری، مانند سیستم‌های نظارت تصویری و هشدار همچنان در حال پیشرفت هستند و گزینه‌های یکپارچه‌سازی بیشتری را امکان‌پذیر می‌سازند و دستگاه‌های پیچیده‌تری دارند.

اگر به دنبال تامین کننده دوربین مداربسته هستید تا در مورد سیستم های دوربین مداربسته هایک ویژن در تهران یا اطراف آن اطلاعات بیشتری کسب کنید، هایک ویژن تهران  گزینه ایده آل برای شماست.

ما راه حل های امنیتی را برای نیازهای خاص شما طراحی می کنیم. علاوه بر این، اعضای تیم ما آموزش های حرفه ای از Hikvision دیده اند، بنابراین ما می دانیم که چگونه از آنچه که برای شما مهم است محافظت کنیم.

هنگامی که صحبت از امنیت کلی کسب و کار و ایمنی محل، منابع، مشتریان و کارمندان شما می شود، نظارت تصویری ضروری است. یک سیستم دوربین مداربسته می تواند مزایای زیادی برای کسب و کار شما داشته باشد :

جلوی جنایات را می گیرد. دید دوربین مداربسته مجرمان را از انجام اقدامات غیرقانونی باز می دارد.

تمام فعالیت های کارگران و مشتریان در محل شما را پیگیری می کند. بنابراین، ممکن است به جلوگیری از دزدی از مغازه، دزدی و سرقت کمک کند.

در صورت وقوع برخی اقدامات غیرقانونی در محل، شواهدی را ارائه می دهد.

به حل و فصل اختلافات کمک می کند. در صورت هرگونه سوء تفاهم، شناخت حقیقت آسان است.

باعث افزایش فروش می شود. سیستم های دوربین مداربسته ممکن است ترافیک را ردیابی کنند تا بتوانید سهام و موجودی خود را بر اساس آن برای افزایش فروش مرتب کنید.

در صورتی که سیستم دوربین مداربسته شما مناسب باشد، آرامش 24/7 را فراهم می کند.

سیستم‌های امنیتی تجاری و دوربین‌های نظارتی مختلفی برای هر نوع صنعتی در بازار موجود است. با انتخاب های زیاد، تصمیم گیری آسان نیست. در اینجا محبوب ترین دوربین های مداربسته آورده شده است 

دوربین مداربسته دام به راحتی در فضای باز و داخل خانه قرار می گیرد و از نظر ظاهری نسبتا محتاطانه است. با این وجود، همچنان فضای عدم قطعیت ایجاد می‌کند، زیرا پوشش گنبدی تشخیص سمت و سوی دوربین را دشوار می‌کند. این طرح برای کازینو، رستوران ها، مغازه ها و هتل ها بهترین است.

دوربین مداربسته بولت بسیار قابل مشاهده، مقاوم در برابر آب / خاک و قادر به نظارت بر فواصل طولانی است. این دوربین برای صنایعی مانند کشاورزی، تولید و مدیریت املاک مناسب است.

اگر نیاز به نظارت بر فواصل مختلف دارید، دوربین مداربسته C-Mount بهترین گزینه است. این دوربین ها به عنوان یک عامل بازدارنده قابل مشاهده برای مجرمان عمل می کنند و دارای ریخته گری ضد آب و هوا هستند، که آن را برای استفاده در فضای باز، به ویژه برای نظارت بر قسمتی از جاده، ایده آل می کند. بنابراین، در صنایع لجستیک، مواد غذایی و تولیدی محبوب است.

دوربین مداربسته اسپیدام می تواند به سمت بالا و پایین، چپ و راست حرکت کند یا با میدان دید 360 درجه بزرگنمایی کند. در محیط های بزرگ مانند مراکز خرید و موزه ها محبوب است.

دوربین مداربسته مادون قرمز/دید در شب با استفاده از فناوری مادون قرمز می تواند در محیطی کاملاً سیاه کار کند. اغلب در مزارع، بانک ها و کارخانه های تولیدی استفاده می شود.

دوربین مداربسته روز/شب ، چه در روز و چه در شب، فیلم واضحی را ضبط می کند. این بهترین سیستم دوربین مدار بسته برای مشاغلی است که نیاز به نظارت 24 ساعته در یک محیط بیرونی دارند.

دوربین مداربسته بی سیم نصب آسان و بسیار مرتب تر است. تصاویر را از طریق اینترنت منتقل می کند و دسترسی را از هر مکانی فراهم می کند. این یک انتخاب عالی برای بهبود امنیت مشاغل داخلی در مکان هایی مانند موزه ها یا کلیساها است.

دوربین مداربسته IP شبکه ​​ای تصاویر زنده را از طریق اینترنت به اشتراک می گذارد تا از هر کجا و در هر زمان دسترسی داشته باشید. این بهترین انتخاب برای صاحبان مشاغلی است که اغلب در حال حرکت و دور هستند.

دوربین مدار بسته HD بهترین کیفیت تصویر را تا 4K ارائه می دهد. در اکثر مدل های دوربین مداربسته، به عنوان مثال، گلوله و گنبد موجود است. این دوربین ها در مکان هایی با خطر سرقت بالا کاربرد دارند.