به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

تکنولوژی هوشمند هایک ویژن

تکنولوژی هوشمند هایک ویژن

هایک ویژن تهران

سهولت دیدن حرکت از نقطه A به نقطه B ، حرکت مؤثر کالا و خدمات و انعطاف پذیری و ادغام انواع مختلف حمل و نقل از جنبه های اصلی تحرک امروز است. 

در عین حال ، ازدحام ترافیک ، زیرساخت های پیری ، شهرنشینی سریع و افزایش تقاضای پایداری نیز نیاز به راه حل های تحرک هوشمند را شدت می بخشد. یکی از راه های غلبه بر این موانع ، استفاده از فناوری نظارت تصویری هوشمند برای مدیریت بهتر ترافیک ، ساخت جاده ها برای هر کاربر ایمن تر و کارآمدتر است و در عین حال باعث کاهش انتشار می شود. 

شمارش تعداد وسایل نقلیه در حال حرکت

با ویژگی هوشمند هایک ویژن ، دوربین های فیلمبرداری ترافیک با شمارش تعداد وسایل نقلیه که از تقاطع عبور می کنند و سرعت آنها را تشخیص می دهند ، تعداد ترافیک در تقاطع ها را شناسایی می کنند ، ضمن اینکه تعداد وسایل نقلیه را نیز که در زمان واقعی در صف انتظار هستند ، شمارش می کنند. داده های جمع آوری شده توسط هایک ویژن سیستم را هنگام تعویض چراغ راهنمایی به قرمز یا سبز اطلاع می دهد. بهینه سازی هوشمند برای سیگنال های راهنمایی و رانندگی ، جریان ترافیک مؤثرتر را تضمین می کند.

 ایمنی بهبود یافته جاده ای از بازسازی تقاطع می توان جلوگیری کرد. رانندگان میتوانند در مورد سرعت مسیر خود ، پیش بینی شده توسط سیگنال های راهنمایی ، مشاوره کرد کاهش زمان انتظار و استرس برای مسافران؛ کاهش انتشار مضر؛ و تأثیر مثبت بر رضایت عمومی داشته باشد.

ایمنی جاده ها با تکنولوژی هوشمند هایک ویژن

 حوادث ترافیکی دلایل زیادی دارد که کمترین آن رانندگان هستند که اراده قوانین راهنمایی و رانندگی را نقض می کنند. تکنولوژی هوشمند هایک ویژن می تواند در تشخیص انواع رویدادها کمک کند - به عنوان مثال ، چراغ قرمز ، پارکینگ غیر قانونی ، رانندگی اشتباه ، سرعت و ایجاد چرخش U غیرقانونی همه را می توان با فناوری دوربین مداربسته تشخیص داد.

مدیریت کارآمد هایک ویژن

هایک ویژن تجربه پیچیده ای را در زمینه مدیریت ترافیک در داخل و خارج از کشور تجربه کرده است. خطوط تولید راه حل های متنوع و متنوعی را برای حل بسیاری از مشکلات در مدیریت ترافیک شهری ، مدیریت حوادث ترافیکی ، مدیریت بزرگراه و موارد دیگر ارائه می دهند. 

توجه داشته باشید که مدیریت کارآمد به کیفیت داده های ترافیک ، الگوریتم های سیستم و دستگاه های سخت افزاری مورد استفاده بستگی دارد. همچنین ارتباط نزدیکی با محیط موبایل مانند شرایط جاده ، شرایط ترافیکی تاریخی و زیرساختهای شهری دارد. به همین دلیل ، هیچ راه حل واحدی تراکم ترافیک را در همه جا حل نمی کند. شرکت هایک ویژن معتقد است که تنها با همکاری نزدیک با مقامات شهری ، سازمانهای ایمنی عمومی ، مشاوران ، حتی آکادمی ها و سایر ذینفعان ذیربط ، می توان برنامه ها و فرآیندهای عملیاتی را برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن توسعه داد.