به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

با قابلیت هوشمند هایک ویژن از بروز حادثه در معادن جلوگیری کنید

با قابلیت هوشمند هایک ویژن از بروز حادثه در معادن جلوگیری کنید

هایک ویژن تهران

در اولیت همه مردم این موضوع را میدانند که کار کردن در معدن بسیار خطرناک است و کارگران باید هر روز این کار دشوار را انجام می دهند. در ادامه توضیح خواهیم داد که قابلیت هوشمند هایک ویژن چگونه از بروز حادثه در معادن جلوگیری میکند

تضمین ایمنی کارکنان با قابیت هوشمند هایک ویژن

بسیاری از دوربین های مداربسته در سراسر جهان با راه حل های ویدیوی هوشمند کارمندان خود را ایمن تر نگه می دارند. این موارد باعث بهبود دید در مناطق تاریک با تصویربرداری کم نور از کریستال می شود. آنها همچنین از قابلیت یادگیری ماشینی برای ایجاد هشدار در زمان واقعی برای انواع حوادث سلامتی و ایمنی استفاده می کنند.

تکنولوژی هایک ویژن در محیط های پر خطر

زمانی  که نوبت به رتبه بندی محیط های کاری برای مشکل و خطر می رسد ، استخراج معادن از لیست بسیار بالایی برخوردار است. غالباً خطر سیل و همچنین گازهای احتمالی منفجره در هوا وجود دارد ، به این ترتیب افراد و ماشینهای خطرناکی که در کنار هم در فضاهای محدود کار می کنند ، ذکر نشده است.

به این معناست که نیاز به نظارت مداوم بر سلامت و ایمنی و واکنش سریع به هر حادثه وجود دارد.اما مشکل این است که راه حل های ویدئویی سنتی معمولاً قادر به دیدن مناطق تاریک معدن یا ایجاد هشدارهای سلامتی و ایمنی به طور خودکار نیستند. علاوه بر این ، صفحه نمایش های دوربین های مداربسته باید به صورت دستی کنترل شوند ، هزینه های پرسنلی را افزایش داده و خطر خطاها را افزایش می دهد به همین خاطر راه حل هوشمند هایک ویژن را به شما پیشنهاد میکنیم.