به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

آخرین مدل های هایک ویژن

آخرین مدل های هایک ویژن

هایک ویژن تهران

آیا می دانید آخرین مدل های هایک ویژن چیست؟ آیا با جدیدترین دوربین مداربسته برند هایک ویژن آشنا هستید؟

با گسترش استفاده از دوربین های مداربسته در جامعه، پیدا کردن دوربین هایی که کیفیت مناسبی داشته باشند، اهمیت پیدا کرده است و اکثر افراد سعی می کنند که از بهترین برند ها در این زمینه استفاده کنند.

با تحقیقات انجام شده در این راستا مشخص گردیده است که عده زیادی از افراد از برند هایک ویژن برای حفظ امنیت محیط مورد نظرشان استفاده می کنند زیرا این برند از شرایط و ویژگی های مناسبی برخوردار است.

از این جهت قصد داریم که آخرین مدل های هایک ویژن را در این مقاله برای شما عزیزان معرفی کنیم تا شناخت و آگاهی بیشتری از این برند پیدا کنید.

دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از محبوب ترین برند ها در جهان است که در کشور چین تولید می شود اما برای تولید و ساخت این محصول از قطعات و لنز هایی که توسط سایر کشور های جهان نظیر: آلمان و امریکا ساخته می شود، استفاده می گردد.

همکاری هایک ویژن با کشور های بزرگ و صنعتی جهان نشان دهنده مناسب بودن این محصول است.

برند هایک ویژن از محبوبیت بسیار زیادی در ایران برخوردار است که از آن برای حفظ امنیت و کنترل های محیط های مختلف استفاده می شود.

آخرین مدل های هایک ویژن چیست؟

آخرین مدل های هایک ویژن را می توان انواع مختلفی از دوربین های مداربسته به شرح زیر معرفی کرد

 دوربین گردان هایک ویژن    دوربین های گردان هایک ویژن نسل جدیدی از این برند هستند که قابلیت گردش دارند و در مواقعی که کاربر نیاز داشته باشد تا در محیط مورد نظر خود بر روی اشیای مختلف زوم کند، استفاده از این نوع دوربین برای او مناسب خواهد بود و بر اساس نوع لنز به کار رفته در دوربین گردان هایک ویژن میزان زوم متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال دوربین های ptz از بهترین گزینه های دوربین گردان هایک ویژن هستند که این مدل از آخرین مدل های هایک ویژن گردان است و به گونه ای طراحی شده است که دوربین به صورت اتوماتیک و از راه دور حرکت می کند.

 دوربین ضبط صدا   قابلیت جدیدی که به نسل جدید دوربین های مداربسته هایک ویژن افزوده شده است، قابلیت ضبط صدا است که این ویژگی در دوربین های ضبط صدای هایک ویژن نیز وجود دارد.

با این وجود کاربرانی که قصد دارند علاوه بر ضبط تصویر، صدای موجود در محیط را نیز داشته باشند می توانند از این نوع دوربین های هایک ویژن استفاده کنند که مجهز به میکروفون های داخلی هستند و امکان نصب میکروفون در آنها وجود دارد.

 دوربین مدل دام   دوربین مدل دام هایک ویژن از جمله محصولات جدید این برند است که برای استفاده در محیط های داخلی طراحی شده است و شکل ظاهری آن به گونه ای است که برای استفاده در زیر سقف و فضاهای بسته مناسب است.

لازم به ذکر است که مدل دام را میتوان در محیط های خارجی نیز استفاده کرد اما به کار بردن آن در محیط های سربسته گزینه مناسب تری است.

 دوربین ضد نور هایک ویژن   در بسیاری از مواقع میزان تابش نور در محیط تصاویر را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث می شود که تصاویر با کیفیت مناسبی به دست نیایند که در این راستا برند هایک ویژن دوربین های ضد نور را طراحی کرد که این مدل به نحوی است که در آن قابلیت اصلاح نور قرار داده شده است و تعادل در نور صورت می گیرد.

به عنوان مثال مدل های wdr ، blc و hlc از جمله نمونه های این نوع دوربین هستند که در چنین شرایطی می توان از آنها استفاده کرد.

در خصوص آخرین مدل های هایک ویژن باید بگوییم که علاوه بر مدل های ذکر شده در این مقاله، آخرین مدل های هایک ویژن به انواع مدل های دیگر نیز اختصاص پیدا می کند که شرح همه آنها در این مقاله امکان پذیر نبود. اما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید سایر مقالات درج شده در وب سایت هایک ویژن را نیز مطالعه کنید و با مدل های دیگر دوربین مداربسته هایک ویژن آشنا شوید.

فراموش نکنید که در هنگام تهیه دوربین مداربسته، این محصول را بر اساس نیاز خود تهیه کنید.