به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

دوربین میکروفون دار هایک ویژن

دوربین میکروفون دار هایک ویژن

هایک ویژن تهران

آیا در دوربین مداربسته هایک ویژن میکروفون وجود دارد؟ آیا در دوربین مداربسته هایک ویژن صدا شنود می شود؟ چگونه بفهمیم که دوربین مداربسته هایک ویژن صدا را شنود می کند و یا خیر؟

در نسل جدید دوربین های مداربسته هایک ویژن قابلیت ضبط صدا نیز به قابلیت های دیگر آن اضافه شده است و افرادی که مایل به دریافت اطلاعات شنیداری توسط دوربین مداربسته هستند نیز میتوانند این دوربین ها را تهیه کنند و برای اهداف خود آن را مورد استفاده قرار دهند.

دوربین هایی که قابلیت ضبط صدا دارند، انواع مختلفی دارند و در مدل های متفاوتی می توان آن را از هایک ویژن تهیه کرد.

اما علاوه بر کسانی که قصد تهیه دوربین مداربسته هایک ویژن میکروفون دار را دارند، افرادی را نیز باید در نظر گرفت که در محیط های تحت پوشش دوربین مداربسته قرار می گیرند و می خواهند بدانند که دوربین ناظر بر آنها قابلیت ضبط صدا را نیز دارد و یا خیر.

در وب سایت هایک ویژن تهران که نمایندگی معتبر برند هایک ویژن در ایران است، قصد داریم که هر دوی این مطالب را تحت بررسی قرار دهیم.

آیا در دوربین مداربسته هایک ویژن صدا شنود می شود؟

همان طور که در بخش فوق اشاره شد، امروزه دوربین های هایک ویژن در برخی از مدل های مختلف دارای قابلیت صدا نیز می باشند و با تهیه انها می توانید همانند یک فیلم کامل تمامی اطلاعات را از محیط مورد نظر دریافت کنید.

انواع دوربین مداربسته هایک ویژن با قابلیت ضبط صدا

انواع مختلف دوربین های هایک ویژن با قابلیت ضبط صدا به شرح زیر هستند

دوربین میکروفن دار هایک ویژن بولت مدل DS-2CD2087G2-LU  این مدل از دوربین هایک ویژن 8 مگاپیکسلی است و کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد. این دوربین به میکروفن داخلی مجهز است و از رابط صوتی و هشدار نیز برخوردار است.

خوشبختانه این مدل از دوربین ضبط صدای هایک ویژن برای استفاده از در محیط های بیرونی نیز قابل استفاده است زیرا بدنه آن کاملا ضد آب است و در شرایط جوی مختلف آسیب نخواهد دید.

دوربین میکروفن دار هایک ویژن مدل DS-2CD2163G2-IU  این مدل از دوربین دام هایک ویژن نیز 5 مگاپیکسلی است و از کیفیت بالایی برخوردار است. در این مدل بدون نیاز به استفاده از میکروفن خارجی می توان صدا را ضبط کرد. در این دوربین می توان چندین تصویر مختلف را به شکل همزمان ضبط کرد.

در این مدل می توان نویزهای تصویر را کاهش داد و از آن برای محیط های خارجی استفاده کرد.

لازم به ذکر است که این دوربین میکروفن دار برای محیط های کوچک تر مناسب است زیرا ابعاد این دوربین کوچک است و ممکن است که برای محیط های بزرگ موثر واقع نشود.

دوربین میکروفن دار مدل DS-2CD1323G2-LIU  کیفیت تصویر این دوربین 2 مگاپیکسل است و در مقایسه با مدل های قبلی کیفیت پایین تری دارد. این دوربین ضبط صدا هم می تواند شما را از نیاز به میکروفن خارجی بی نیاز کند و صدای محیط را ضبط کند. این مدل برای محیط های خارجی هم قابل استفاده است

دوربین دام میکروفن دار مدل DS-2CD2752F-IS  این مدل از دوربین هایک ویژن نیز میکروفن دار است و از کیفیت 5 مگاپیکسلی برخوردار است. این دوربین علاوه بر میکروفن دارای ویژگی هوشمند نظیر عبور از خط و تشخیص چهره و تشخیص نفوذ نیز می باشد

دوربین میکروفن دار مدل  DS-2CD2443G0-IW  این مدل از دوربین هایک ویژن نیز میکروفن دار می باشد و از دیگر قابلیت های این مدل، مجهز بودن به وای فای است و سنسور pir نیز در آن تعبیه شده است.

چگونه بفهمیم که دوربین مداربسته هایک ویژن صدا شنود می کند؟

اگر از گروه افرادی هستید که می خواهید بدانید، دوربین مداربسته مورد نظرتان صدا ضبط می کند و یا خیر، باید از نزدیک به این دوربین نگاه کنید. در صورتی که دوربین مداربسته یک حفره بسیار ریز و کوچک بر روی بدنه خود داشته باشد که ابعاد آن به اندازه یک سوزن است، در این شرایط باید بدانید که دوربین صدا را نیز ضبط می کند.

اما در صورتی که بر روی دوربین مداربسته پوشش و قابی وجود داشته باشد و امکان مشاهده آن به صورت چشمی وجود نداشته باشد، برای کسب اطلاع از این مساله باید دیتا شیت دوربین را بررسی کنید.

اگر در دیتا شیت آن فولدر مربوط به built in mic وجود داشته باشد، بدین معنا است که دوربین مجهز به میکروفن است.

در وب سایت هایک ویژن تهران بررسی کردیم که آیا در دوربین مداربسته هایک ویژن صدا شنود می شود؟ و یا خیر. با کسب این اطلاعات می توانید به راحتی دوربین مداربسته میکروفن دار را از بدون میکروفن تشخیص دهید.