به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

آیا دوربین مداربسته هایک ویژن هک می شود؟

آیا دوربین مداربسته هایک ویژن هک می شود؟

هایک ویژن تهران

آیا دوربین مداربسته هایک ویژن هک می شود؟ امنیت در دوربین مداربسته هایک ویژن چگونه است؟

اگر یک جستجوی اینترنتی در رابطه با هک دوربین مداربسته انجام دهید، تصاویر و ویدیو های بسیار زیادی در این خصوص به شما نمایش داده می شود که همگی انها حاکی از هک شدن دوربین مداربسته هستند.

متاسفانه دوربین مداربسته هایک ویژن که یکی از معتبرترین، بهترین و مشهورترین برند های دوربین مداربسته در جهان است نیز از این موضوع مستثنی نیست و در معرض هک شدن قرار داد.

به عبارت دیگر می توان گفت که هنوز راهکارهای صد در صدی برای جلوگیری از هک شدن اختراع نشده اند. اما روش هایی وجود دارد که با به کار بردن انها می توان میزان امنیت دستکاه های متصل به اینترنت را تا حدود زیادی افزایش داد.

از این جهت در نمایندگی هایک ویژن تهران قصد داریم که این موارد را مورد بررسی قرار دهیم.

آیا دوربین مداربسته هایک ویژن هک می شود؟

هما طور که گفته شد، این برند از دوربین مداربسته نیز در معرض هک شدن قرار می گیرد و باید با قوی کردن امنیت دوربین مداربسته از بروز این اتفاق جلوگیری کرد.

جلوگیری از هک شدن دوربین مداربسته هایک ویژن

برای اینکه بتوانید از هک شدن دوربین مداربسته هایک ویژن جلوگیری کنید، انجام دادن امور زیر برای شما الزامی خواهد بود

فعال کردن پسورد برای دوربین هایک ویژن

اولین گام برای جلوگیری از هک شدن، انتخاب کردن یک پسورد قوی برای دوربین مداربسته و اپلیکیشن آن بر روی سیستم است. در این خصوص باید پسوردی را انتخاب کنید که متشکل از حروف، اعداد و علائم باشد تا هکر ها نتوانند آن را تشخیص دهند.به عبارت دیگر هر چه پیچیدگی پسورد بیشتر باشد، دسترسی هکر ها به آن سخت تر می شود. اما اگر پسوردی که انتخاب می کنید را نمیتوانید به خاطر بسپارید، آن را در یک جای امن یادداشت کنید.

فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای دوربین مداربسته

احراز هویت دو مرحله ای گزینه ای بسیار موثر در جلوگیری از هک شدن دوربین هایک ویژن است که به میزان بسیار زیاد دسترسی هکر ها را به سیستم محدود می کند. زیرا زمانی که احراز هویت دو مرحله ای را فعال می کنید، در هر مرتبه لاگین شدن به دوربین مداربسته، کدی به گوشی شما ارسال می شود که تا آن کد را وارد نکنید، لاگین به سیستم انجام نمی شود.

استفاده از اپدیت های دوربین مداربسته

اپدیت کردن دوربین مداربسته با به روز رسانی های جدید شرکت ارائه دهنده آن نیز گزینه بسیار کارامدی در این زمینه است. به این منظور لازم است تا سایت شرکت را دائما چک کنید و هر زمانی که اپدیت جدید بر روی سایت قرار گرفت، با استفاده از آن سیستم خود را به روز رسانی کنید تا قابلیت های امنیتی جدید شرکت برای شما فعال شود.

پرهیز از وصل شدن به دوربین با وای فای عمومی

وای فای عمومی که اماکن عمومی مانند: رستوران، کافه، فروشگاه، پاساژ، هتل و ... مورد استفاده قرار می گیرد از امنیت فوق العاده پایینی برخوردار است. به همین دلیل زمانی که می خواهید با وای فای دوربین مداربسته هایک ویژن را از راه دور کنترل کنید، از وای فای عمومی استفاده نکنید. در غیر این صورت امکان نفوذ هکرها به اطلاعات خود را افزایش میدهید.

خرید دوربین مداربسته از برند های معتبر

سعی کنید دوربین مداربسته را برای مصارف خود از برند های معتبر در جهان مانند هایک ویژن تهیه کنید. معمولا شرکت های معتبر در این زمینه از قابلیت های امنیتی بیشتری برای کاربران خود استفاده می کنند و محصولات ایمن تری را ارائه می دهند.

به عنوان مثال امنیت گوشی هوشمند اپل در مقایسه با امنیت یک گوشی هوشمند با برند متفرقه مسلما بسیار بیشتر خواهد بود که حتما در رابطه با امنیت شرکت اپل نکاتی را شنیده اید.

خرید دوربین از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر

مساله آخری که باید برای جلوگیری از هک هایک ویژن انجام دهید، خرید دوربین مداربسته از معترترین فروشگاه ها و نمایندگی ها است. زیرا اطلاعاتی در دوربین مداربسته وجود دارد که تنها فروشنده ها و شرکت تولید کننده کالا به انها دسترسی دارند. اما اگر خرید را از یک نمایندگی معتبر مانند هایک ویژن تهران انجام دهید، از بروز این مشکل جلوگیری خواهید کرد.