به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن تهران

با کیفیت ترین دوربین مداربسته هایک ویژن چیست؟ آیا قصد خرید با کیفیت ترین دوربین هایک ویژن را دارید؟ آیا می خواهید باکیفیت ترین دوربین دید در شب هایک ویژن را بشناسید؟

پس با ما در وب سایت هایک ویژن تهران همراه باشید تا پاسخ این پرسش ها را دریابید.

نسل جدید دوربین های مداربسته هایک ویژن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که به شما عزیزان در کنترل و نظارت بر روی محیط مورد نظرتان بسیار کمک می کنند.

به عبارت دیگر می توان گفت که نسل جدید دوربین های هایک ویژن گره بسیاری از مشکلات امنیتی را حل کرده اند و مشکلاتی که در گذشته در استفاده از دوربین مداربسته وجود داشته است را حل کرده اند.

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین های هایک ویژن از نظر کیفیت و وضوح تصویر به سه دسته تقسیم می شوند که از قبیل زیر هستند

  • دوربین های hd
  • دوربین های full hd
  • دوربین های 4k

دوربین مداربسته هایک ویژن از نوع hd دارای کیفیت 1 مگاپیکسل است که این وضوح تصویر در مقایسه با مدل های جدید تر یعنی مدل full hd و 4k بسیار پایین است. زیرا دوربین مداربسته هایک ویژن fullhd دارای کیفیت 2 الی 5 مگاپیکسل است و دوربین های 4k از وضوح تصویر 8 مگاپیکسلی برخوردار هستند.

به همین دلیل می توان کفت که دوربین های 4k که بیشترین مگاپیکسل را دارند، از وضوح تصویر و کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و به عنوان با کیفیت ترین دوربین مداربسته هایک ویژن شناخته می شوند.

خوشبختانه دوربین مداربسته هایک ویژن که از وضوح تصویر 4k برخوردار باشد، دارای مدل های مختلفی است و می توانید هر مدل را بر اساس نیاز خود تهیه کنید.

با کیفیت ترین دوربین مداربسته هایک ویژن دید در شب

همان طور که می دانید کیفیت تصویر در دوربین های دید در شب در مقایسه با دوربین های عادی کمتر است زیرا در طول شب و مواقعی که نور کم است، تصویربرداری دوربین های مداربسته با مشکل رو به رو می شود.

در اولین نسل از دوربین های مدار بسته دید در شب نیز کیفیت تصویر بسیار پایین بود. به گونه ای که به هیچ وجه نمی توانستیم جزئیات تصویر را ببینیم و یا چهره اشخاص را تشخیص دهیم.

اما خوشبختانه هایک ویژن نسل جدید دوربین مداربسته دید در شب خود را نیز راه اندازی کرده است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به شما این امکان را می دهند که در طول شب و در مواقعی که با کمبود نور مواجه هستید، تصاویر بسیار با کیفیتی را داشته باشید.

دو تا از آخرین تکنولوژی هایی که در دوربین دید در شب هایک ویژن استفاده شده اند، از قبیل زیر می باشند

 Starlight 
دوربین دید در شب استارلایت به شما عزیزان این امکان را میدهد که در طول شب بتوانید جزئیات تصویر را مشاهده کنید. تصاویر به دست آمده از دوربین استارلایت کاملا رنگی است.

این دوربین به شما کمک می کند تا تاری دید در شب را از بین ببرید. این دوربین ها نور بیشتری را از طریق لنز دریافت می کنند که به همین دلیل وضوح آنها بیشتر است.

 Colorvu 
آخرین نسل از دوربین مداربسته هایک ویژن در رابطه با وضوح تصویر، دوربین های colorvu هستند که به شما این امکان را می دهد تا از وقایع رخ داده شده در طول همانند روز فیلمبرداری کنید.

کیفیت این دوربین ها به حدی بالا است که حتی می توانید از تصاویر به دست امده توسط آنها پلاک خودروهایی که در حال تردد در خیابان هستند را نیز شناسایی کنید.

خرید بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن

بر اساس مطالب درج شده در بخش های فوق، چنانچه به دنبال بهترین دوربین دید در شب هستید، دوربین مداربسته colorvu بهترین گزینه برای شما خواهد بود و چنانچه یک دوربین بسیار با کیفیت برای تمامی ساعات شبانه روز نیاز دارید، باید از انواع دوربین های هایک ویژن که از تکنولوژی 4k بهره برده اند، استفاده کنید.

برای خرید این محصولات نیز می توانید از هایک ویژن تهران که نمایندگی رسمی و قانونی فروش محصولات هایک ویژن در تهران است، کمک بگیرید. این وب سایت برای شما عزیزان امکان خرید اینترنتی و یا حضوری محصولات خود را فراهم کرده است.

پس از خدمات در نمایندگی هایک ویژن تهران غافل نشوید و با ما همکاران ما در این مجموعه در ارتباط باشید.