به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

بهترین دوربین مداربسته خانگی

بهترین دوربین مداربسته خانگی

هایک ویژن تهران

 بهترین دوربین مدار بسته خانگی چیست؟ آیا دوربین مداربسته هایک ویژن برای خانه مناسب است؟
از آنجایی که میزان جرم و جنایت و سرقت در جامعه افزایش پیدا کرده است، امروزه برای بسیاری از خانه های مسکونی، ویلایی، باغ، اپارتمان، شخصی و ... از دوربین مداربسته برای  افزایش امنیت و توانایی کنترل خانه استفاده می شود.

از این جهت در وب سایت هایک ویژن تهران می خواهیم به این مساله بپردازیم که کدام یک از انواع برند های دوربین مداربسته برای منزل مناسب هستند و دوربین مداربسته ای که برای منزل استفاده می شود، باید چه ویژگی هایی را دارا باشد.

پس اگر می خواهید که از این موضوع مطلع شوید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بهترین دوربین مدار بسته خانگی و ویژگی های آن

به صورت کلی باید گفت که بهترین دوربین مداربسته خانگی باید دارای ویژگی هایی به شرح زیر باشد، تا شرایط محیط را برای کاربر آن ایده آل کند.

 برخوردار بودن از قابلیت دید در شب   یکی از قابلیت های مهم که دوربین های مداربسته هایک ویژن باید آن را در اختیار داشته باشند، قابلیت دید در شب است که در این صورت دوربین می تواند، در طول شب و یا در مواقعی که نور به میزان کافی در محیط وحود ندارد نیز به ضبط و ثبت تصاویر بپردازد.
دوربین مداربسته برای دید در شب باید به تکنولوژی مادون قرمز، دیافراگم، فناوری استارلایت و یا شارپ مجهز شده باشد.

 برخوردار بودن از کیفیت بالا و تصاویر رنگی   کیفیت بالا و وضوح تصاویر در فیلم و عکسی که از دوربین های مداربسته به دست می آید، مساله ای بسیار مهم است و هر چه وضوح تصویر و کیفیت بیشتر باشد، این دوربین برای محافظت از منازل مناسب تر است زیرا در این صورت اگر سارقی به خانه بیاید، با استفاده از تصاویر گرفته شده از آن می توان به راحتی سارق را به کمک پلیس و تشخیص هویت پیدا کرد اما اگر کیفیت دوربین پایین باشد، حتی در صورت ضبط تصاویر از سارق باز هم ممکن است که امکان شناسایی چهره او وجود نداشته باشد.

 امکان ضبط و ثبت صدا و تصویر   بهترین دوربین مدار بسته خانگی باید به گونه ای باشد که امکان ثبت و ضبط تصاویر و صدا را داشته باشد و با استفاده از آن بتوان تصاویر دریافت شده از محیط را ضبط کرد و آنها را به صورت آرشیو نگه داشت.

 امکان نمایش محیط به صورت آنلاین و از راه دور   یکی از قابلیت های مهم دوربین مداربسته برای خانه ها و منازل که کار بسیاری از صاحبین خانه را حل می کند و در حراست از خانه و منزل به انها کمک می کند، امکان تماشای محیط از راه دور و به صورت آنلاین است.

با وجود این قابلیت، صاحب خانه می تواند از راه دور به راحتی و با استفاده از گوشی موبایل و یا کامپیوتر، وضعیت و امنیت محیط خانه خود را چک کند و به این شکل خیال آسوده ای داشته باشد.

 مقاوم بودن در برابر شرایط آب و هوایی   آن دسته از دوربین های مداربسته که برای محافظت از خانه استفاده می شوند، در صورتی که در محیط های رو باز و بدون سقف مانند جلوی درب ورودی نصب شده باشند، باید از نظر فیزیکی شرایطی داشته باشند که در صورت بارش برف و باران و یا گرمی هوا مقاوم باشند و دچار آسیب نشوند.

پس مساله مقاوم بودن دوربین ها نیز برای محافظت از خانه بسیار مهم است که نباید در هنگام تهیه دوربین از این موضوع غافل شوید.

بهترین دوربین مدار بسته خانگی چیست؟

با در نظر گرفتن تمامی این مطالبی که برای شما شرح دادیم، می توان گفت که بهترین دوربین مداربسته خانگی و یکی از بهترین برند های دوربین مداربسته برای شما عزیزان، برند هایک ویژن است که با تهیه این دوربین ها می توانید از تمامی این قابلیت های مهم دوربین مداربسته که در بخش های فوق مطرح نمودیم، بهره مند گردید.

دوربین های هایک ویژن از محصولات تولید شده توسط کشور چین هستند که در ساخت آنها از قطعات آلمانی و امریکایی نیز استفاده می شود و همکاری این شرکت با بهترین شرکت های آلمانی و آمریکایی، به خودی خود بیانگر کیفیت بالای این دوربین ها است.

بهترین دوربین مدار بسته خانگی را برای شما عزیزان در این مطلب شرح دادیم. چنانچه می خواهید که این محصول را برای حراست از محیط خانه خود تهیه کنید، می توانید با همکاران ما در وب سایت هایک ویژن تهران در ارتباط باشید.