به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

دوربین مداربسته پلاک خوان هایک ویژن با قابلیت ANPR

دوربین مداربسته پلاک خوان هایک ویژن با قابلیت ANPR

هایک ویژن تهران

قابلیت ANPR هایک ویژن چیست ؟

تعداد وسایل نقلیه و ترتیب پلاک ها در سراسر جهان روز به روز در حال افزایش است. قابلیت تشخیص پلاک خودرو روش جدیدی نیست. اما در روش‌های نوآورانه‌تری برای ساده‌سازی فرآیندها و کمک به برنامه‌ریزی کسب‌وکار استفاده می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که پیش‌بینی می‌شود بازار جهانی سیستم مدیریت ورود پلاک خودرو یا (ANPR) بین سال‌های 2017 تا 2023 سالانه 9.6 درصد رشد کند .

گزارش تجزیه و تحلیل خودرو می تواند بفهمد که چند خودرو در یک بازه زمانی معین از ورودی عبور می کنند. این اطلاعات را برای اپراتورهای پارکینگ فراهم می کند تا کسب و کار خود را برنامه ریزی کنند - برای مثال، شاید منابع بیشتری برای کارمندان در آن زمان ها فراهم کند.

با در دسترس‌تر شدن داده‌ها، روش‌های مؤثر برای به حداکثر رساندن استفاده از آن بسیار مهم است. اینجاست که راه‌حل‌های قدرتمند VMS، مانند Hikvision HikCentral Professional ، معنا پیدا میکند

مدیریت هوشمند خودرو

دوربین های پلاک خوان هایک ویژن اکنون به اندازه کافی هوشمند هستند تا پلاک خودرو را بخوانند و حتی برند و رنگ خودرو را تعیین کنند. این داده های ارزشمندی را هنگام مدیریت یک پارکینگ خودرو، چه برای استفاده عمومی یا خصوصی، ارائه می دهد. اما ارزش واقعی زمانی به دست می آید که داده ها به گونه ای گرد هم آیند که بتوان آن را مدیریت و تجزیه و تحلیل کرد

با استفاده از یک سیستم مدیریت ویدیوی قدرتمند مانند HikCentral Professional، کاربران می توانند اطلاعات خودرو را به پلتفرم اضافه کنند. آنها می توانند آنها را به انواع مختلف (از جمله وسایل نقلیه ثبت شده، وسایل نقلیه موقت و وسایل نقلیه بازدید کننده) دسته بندی کنند. این به سیستم کمک می کند تا داده ها را "تشخیص" و تجزیه و تحلیل کند و مزایای تجاری متعددی را ارائه دهد.

مزایای عملیاتی نیز وجود دارد - یک "گزارش پارک اضافه وقت" می تواند وسایل نقلیه ای را که زمان پارک خود را "بیش از حد" مانده اند شناسایی کند. این بدان معنی است که اپراتورها می توانند برای علامت گذاری این و ارائه جریمه اقدام کنند.

گزارش لحظه ای برای اپراتورها

همه این گزارش‌ها را می‌توان از طریق HikCentral تنظیم کرد و برای ارسال خودکار هشدارها برای معیارهای خاص پیکربندی کرد. اینها را می توان از طریق ایمیل روزانه، هفتگی یا ماهانه ارسال کرد. این امر به اپراتورهای تجاری یک راه عملی و ارزشمند برای نظارت بر سیستم خود، بدون نیاز به دسترسی خود به سیستم، می دهد.

دانلود نرم افزار Hikcentral

قابلیت ANPR هایک ویژن دسترسی آسان به پارکینگ خودروها را آسان می کند . این سیستم صفحه را تشخیص می دهد و می تواند به طور خودکار مانع را بالا ببرد. پارکینگ‌های خصوصی می‌توانند از این مورد استفاده کنند، به‌عنوان مثال، فقط به وسایل نقلیه «عضو» اجازه ورود می‌دهند. همچنین می‌تواند راهی برای پارک‌های خودروهای عمومی برای ساده‌سازی سیستم پرداخت خود فراهم کند.

نگهبانان پارکینگ از این فناوری برای دادن اطلاعات به رانندگان در مورد تعداد فضاهای آزاد و حتی هدایت آنها به نزدیکترین مکان استفاده می کنند. این  سیستم مدیریت و هدایت  استرس را کاهش داده و روند پارک را سرعت می بخشد.

در دنیایی که داده ها کلید کارایی و توسعه کسب و کار هستند، یک راه موثر برای به حداکثر رساندن ارزش آن است. HikCentral Professional راه ساده و موثری را برای اپراتورهای پارکینگ ارائه می دهد تا از قابلیت پلاک خوان هایک ویژن برای آسان کردن زندگی خود و مشتریانشان استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  HikCentral Professional – ANPR و دانلود نرم افزار Hikcentral میتوانید با کارشناسان فروش نمایندگی هایک ویژن در تهران تماس بگیرید .