به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

دوربین مداربسته با کیفیت هایک ویژن

دوربین مداربسته با کیفیت هایک ویژن

هایک ویژن تهران

دوربین مداربسته با کیفیت هایک ویژن کدام است؟ دوربین مداربسته با کیفیت هایک ویژن را از کجا باید تهیه کرد؟ دوربین مداربسته هایک ویژن دید در شب با کیفیت کدام است؟ آیا استفاده از این دوربین ها برای همه مناسب است؟

اولین مرتبه ای که دوربین مداربسته تولید شد و مورد استفاده قرار گرفت، در حدود بیش از 70 سال پیش بوده است. اما مسلما این کالا دیرتر به کشور ما انتقال پیدا کرده است و همه تا کنون تصاویر سیاه و سفید و بی کیفیت دوربین مداربسته را دیده اند.

از زمانی که کیفیت در دوربین مداربسته افزایش پیدا کرده است، استقبال از آن بسیار زیاد شده و همه می خواهند که از این مدل دوربین ها استفاده کنند. شرکت تولید کننده محصولات هایک ویژن در چین در تولید دوربین مداربسته خود از کیفیت های متفاوتی استفاده کرده است که هر کسی می تواند بر حسب نوع نیاز خود مدل های مختلف آن را تهیه کند.

در وب سایت هایک ویژن تهران با ما همراه باشید تا دوربین مداربسته با کیفیت هایک ویژن را به شما معرفی کنیم.

دوربین مداربسته با کیفیت هایک ویژن

همان طور که می دانید دوربین مداربسته هایک ویژن به انواع مختلفی تقسیم می شود و مدل های مختلفی دارد. از بین مدل های مختلف آن، با کیفیت ترین مدل های هایک ویژن به شرح زیر هستند

دوربین مداربسته 4k هایک ویژن

دوربین مداربسته 4k هایک ویژن آخرین مدل این دوربین ها از نظر کیفیت است که در آنها میزان پهنای باند کاهش پیدا کرده است و در عوض حجم ذخیره سازی دوربین افزایش پیدا کرده است.

دوربین 4k از رزولوشن 8 مگاپیکسلی برخوردار است که بیشترین رزولوشن در بین تمامی مدل ها است. پس اگر به دنبال دوربین مداربسته با کیفیت هایک ویژن هستید، این مدل بهترین نوع برای شما خواهد بود.

کیفیت 4k در کدام یک از دوربین های هایک ویژن وجود دارد؟

اگر قصد دارید که از انواع مدل دوربین مداربسته هایک ویژن که در ساخت آنها از قابلیت 4k بهره برده شده است، استفاده کنید، مدل های ذکر شده در بخش زیر را میتوانید انتخاب کنید

دوربین دام  مدل DS-2CD2183G2-IU
دوربین اسپیددام DS-2DF8836IX-AELW
دوربین صنعتی باکس DS-2CD5085G0-AP
دوربین بولت مدل  DS-2CD2083G2-I
دوربین بولت مدل DS-2CD2087G2-LU
برای دیدن محصولات بیشتر به صفحه محصولات 8 مگاپیکسل هایک ویژن مراجعه کنید

دوربین مداربسته با کیفیت هایک ویژن دید در شب

دوربین هایک ویژن دید در شب نیز از کیفیت های مختلفی برخوردار است که با کیفیت ترین مدل دوربین دید در شب هایک ویژن مدل COLORVU است که این دوربین از پر فروش ترین محصولات است و به شما امکان میدهد تا بتوانید تمامی جزئیات را در طول شب مشاهده کنید و بر روی آنها زوم نمایید.

دوربین هایک ویژن کالر ویو از کیفیت 1080 پیکسل برخوردار است که از قابلیت تضاد نوری در محیط های روشن وتاریک نیز برخوردار است.

با استفاده از این مدل دوربین دید در شب می توانید میزان نور در شب و روز را تنظیم کنید و نویز موجود در ثبت تصاویر شب را کاهش دهید.

دوربین مداربسته با کیفیت هایک ویژن را از کجا باید تهیه کرد؟

اگر قصد دارید که دوربین هایک ویژن با کیفیت بسیار بالا تهیه کنید، می توانید از وب سایت هایک ویژن تهران کمک بگیرید. انواع مدل های مختلف و با کیفیت که در این مقاله ذکر کرده ایم در هایک ویژن تهران موجود هستند.

با این وجود به شکل اینترنتی و یا حضوری از این نمایندگی معتبر خرید خود را انجام دهید و در راستای هدف خود از آن استفاده کنید.

هایک ویژن تهران تمامی مشخصات، اطلاعات، ویژگی ها و قیمت این دوربین ها را برای شما شرح داده است.

دوربین مداربسته با کیفیت هایک ویژن را مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانید به این شکل انواع مختلف دوربین با کیفیت را بشناسید و در صورت تمایل آنها را تهیه کنید.

برای خرید حضوری از هایک ویژن تهران باید به خیابان جمهوری تهران مراجعه کنید و با استفاده از شماره تماس های موجود در وب سایت میتوانید با ما در تماس باشید.

در انتهای این بخش باید یادآور شویم که اگر به دوربین بسیار با کیفیت نیازی ندارید، مدل های قدیمی تر را مورد استفاده قرار دهید که هزینه ای که برای پرداخت این دوربین ها پرداخت می کنید، هدر نرود.