به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

دوربین مداربسته بدون برق هایک ویژن

دوربین مداربسته بدون برق هایک ویژن

هایک ویژن تهران

دوربین مداربسته بدون برق هایک ویژن چگونه است؟ مزایای استفاده از دوربین مداربسته بدون برق هایک ویژن چیست؟ انواع دوربین بدون برق هایک ویژن چه می باشد؟

برای اینکه پاسخ این پرسش ها را دریابید و با دوربین مداربسته بدون برق هایک ویژن بیشتر آشنا شوید، با ما در هایک ویژن تهران، نمایندگی فروش محصولات هایک ویژن همراه باشید.

به صورت کلی از انجایی که دوربین مداربسته یک وسیله برقی است و برای روشن شدن به انرژی برق نیاز دارد، لازم است تا آن را به برق متصل کرد. اما نسل جدید دوربین های مداربسته هایک ویژن این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بدون برق نیز بتوانید از دوربین استفاده کنید و با آن نظارت و کنترل محیط را انجام دهید.

آیا دوربین مداربسته بدون برق هایک ویژن کاملا بی نیاز به برق است؟

در این رابطه باید خدمت شما عزیزان گفت که این دوربین ها کاملا بی نیاز از برق نیستند بلکه به شکل غیر مستقیم به برق نیاز پیدا می کنند و از آن استفاده می نمایند.

با این وجود منظور از دوربین بی سیم این نیست که دوربین مداربسته کاملا بی نیاز از برق است.

دوربین مداربسته بدون برق هایک ویژن چگونه عمل می کند؟

دوربین مداربسته هایک ویژن که بدون برق کار می کند را دوربین بی سیم و یا دوربین مداربسته با باتری نیز می نامند که در کل این دوربین به یک منبع تغذیه به غیر از انرژی برق متصل می شود و نیروی مورد نیاز برای روشن شدن را از آن منبع تغذیه فراهم می کند.

انواع دوربین مداربسته بدون برق هایک ویژن

دوربین مداربسته بدون برق هایک ویژن را بر اساس نوع منبع تغذیه ای که از آن استفاده می کنند، می  توان به انواع زیر تقسیم بندی کرد

دوربین بی سیم با باتری

این نوع دوربین مداربسته بدون برق هایک ویژن با استفاده از باتری هایی که در درون دوربین تعبیه شده اند، بدون استفاده از برق کار می کنند. باتری موجود در این دوربین  باید با انرژی برق شارژ شود اما مدت زمانی که بدون نیاز به تعویض و شارژ مجدد فعالیت می کند بسیار زیاد است.

دوربین مداربسته بی سیم IP و یا خورشیدی

دوربین های خورشیدی به این شکل هستند که یک پنل خورشیدی در بالای دوربین قرار داده می شود که پنل انرژی خورشیدی را دریافت می کند و آن را به عنوان منبع تغذیه در اختیار دوربین قرار میدهد.

اما نکته این مدل از دوربین مداربسته بدون برق هایک ویژن این است که فقط آن را می توان در محیط های بیرونی که خورشید در آن می تابد، قرار داد.

دوربین مداربسته بی سیم با باتری پشتیبان UPS 

دوربین مداربسته با باتری پشتیبان به این شکل است که آن را به یک منبع تغذیه باتری بزرگ متصل می کنند که این باتری به برق متصل می شود و در بین دوربین و برق قرار داده می شود.

در مواقع مورد نیاز انرژی لازم برای دوربین از طریق این باتری تامین می گردد.

دوربین مداربسته بی سیم متصل به ژنراتور برق

نوع دیگر از منبع تغذیه در دوربین بی سیم، ژنراتور برق است که به عنوان باتری پشتیبان دوربین مداربسته استفاده می شود.

از ژنراتور برق برای سازمان های بزرگ که تعداد زیادی دوربین مداربسته در انها قرار دارد استفاده می گردد. زیرا همه این دوربین ها به انرژی بسیار زیادی نیازمند هستند.

مزایای استفاده از دوربین مداربسته بدون برق هایک ویژن

استفاده از دوربین مداربسته بدون برق و یا بی سیم باعث می شود که در مواقع قطعی برق ضبط تصاویر انجام شود و در انها وقفه ای ایجاد نشود. این دوربین ها می توانند در صرفه جوی در مصرف برق نیز موثر واقع شوند.

با این وجود در زمانی که برق در دسترس نیست و یا ارتباط دوربین با هارد قطع می شود، دوربین نه تنها از کار نمی افتد بلکه تصویر برداری را انجام داده و آنها را در هارد موقت خود ذخیره سازی می کند.

دوربین مداربسته بدون برق هایک ویژن را برای شما عزیزان در هایک ویژن تهران شرح دادیم. امیدواریم که از این مطالب استفاده کرده باشید و اطلاعات مناسبی را به دست اورده باشید.

برای اینکه با ویژگی ها و قابلیت های انواع مدل دوربین هایک ویژن آشنا شوید، سایر بخش های سایت را بررسی کنید و از دیگر مقالات ما استفاده نمایید.