به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

دوربین هایک ویژن با قابلیت ضبط صدا

دوربین هایک ویژن با قابلیت ضبط صدا

هایک ویژن تهران

دوربین هایک ویژن با ضبط صدا چگونه است؟ انواع مدل دوربین هایک ویژن با ضبط صدا چیست؟ دوربین هایک ویژن با ضبط صدا را از کجا تهیه کنیم؟

نسل جدید دوربین مداربسته هایک ویژن علاوه بر اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و از نظر تصویری پیشرفت خوبی در آن صورت گرفته است، قابلیت جدیدی نیز به آن اضافه شده است که آن هم امکان ضبط صدا است.

با این وجود کسانی که به دنبال دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا هستند می توانند انواع مدل های دوربین مداربسته هایک ویژن با قابلیت ضبط صدا را تهیه کنند و آن را مورد استفاده قرار دهند.

دوربین هایک ویژن با  قابلیت ضبط صدا چگونه است؟

دوربین هایک ویژن با ضبط صدا همان طور که از نام آن پیداست، قابلیت ضبط صدا دارد و علاوه بر آن که تصویر محیط را ضبط می کند، قادر است تا صدای موجود در محیط را نیز برای شما ضبط کند.

دوربین هایی که به قابلیت ضبط صدا مجهز هستند، به این شکل می باشند که اگر از نزدیک به انها نگاه کنید، یک حفره بسیار ریز که به اندازه نوک سوزن است، بر روی بدنه آن وجود دارد که این حفره میکروفن دوربین است و ضبط صدا از طریق آن انجام می شود.

اما از آنجایی که در برخی از اماکن دوربین را در داخل یک قاب و پوشش قرار میدهند، ممکن است که قادر به مشاهده این حفره نباشید و نتوانید آن را ببینید.

انواع میکروفن در دوربین هایک ویژن با ضبط صدا

در دوربین های هایک ویژن که قابلیت ضبط صدا دارند از انواع مختلف میکروفن استفاده می شود و انواع آن از قبیل زیر هستند

  • میکروفن گلفی
  • میکروفن سوزنی
  • میکروفن باکس

میکروفن های سوزنی معمولا حالت مخفی دارند و قابل رویت نیستند، اما میکروفن باکسی و گلفی را می توانید در کنار دوربین مداربسته به راحتی ببینید.

انواع دوربین هایک ویژن با ضبط صدا

دوربین های هایک ویژن که قابلیت ضبط صدا دارند، در انواع مختلفی قابل تهیه هستند، که انواع آنها به شرح زیرند

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CD2086G2-I  این دوربین دارای 8 مگاپیکسل کیفیت است و وضوح تصویر خوبی دارد. با استفاده از این دوربین می توان ضبط صدای محیط را به راحتی انجام داد. این دوربین رابط صوتی وهشدار نیز می باشد.

از این دوربین برای محیط های رو باز نیز می توان استفاده کرد زیرا این دوربین قابلیت ضد اب دارد.

دوربین اسپیددام هایک ویژن مدل DS-2DE5432IW-AE-S5  این مدل از دوربین هایک ویژن نیز از کیفیت 4 مگاپیکسلی برخوردار است و وضوح تصویر خوبی دارد، علاوه بر آن این دوربین می تواند صدای محیط را ضبط کند و به بلندگو مجهز است.

میزان نویز تصویر در این مدل کاهش داده می شود و امکان به کار بردن آن برای محیط های باز وجود دارد.

در نتیجه اگر به دنبال یک دوربین با قابلیت ضبط صدا هستید، این مدل برای شما گزینه بسیار مناسبی است.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1353G0-I  این دوربین ها 5 مگاپیکسلی هستند و به قابلیت ضبط صدا مجهز اند. این دوربین ها مجهز به wdr هستند و در محیط های پر نور کیفیت خوبی دارند. امکان اتصال این دوربین هایک ویژن به وای فای نیز وجود دارد.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2683G2-IZS یکی از پیشرفته ترین دوربین های هایک  ویژن با قابلیت ضبط صدا این مدل است که در آن علاوه بر قابلیت ضبط صدا امکان صحبت کردن از طریق دوربین نیز دارد و در بسیاری از مواقع این قابلیت برای افراد محیط واقع می شود.

کیفیت تصویری این دوربین 8 مگاپیکسل است که در نتیجه از کیفیت تصویری خوبی نیز برخوردار است.

دوربین هایک ویژن با ضبط صدا را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با قابلیت ضبط صدا می توانید از وب سایت هایک ویژن تهران که نمایندگی فروش محصولات هایک ویژن در تهران است، کمک بگیرید و محصولات مورد نظر خود را از آن بخرید.

هایک ویژن تهران در خیابان جمهوری تهران قرار گرفته است و امکان خرید حضوری برای شما عزیزان توسط آن فراهم شده است.

دوربین هایک ویژن با ضبط صدا را در این مطلب برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم تا بیشتر با نسل جدید دوربین های هایک ویژن آشنا شوید. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در هایک ویژن تهران همراه باشید.