به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

راه های پیشگیری از هک دوربین مداربسته

راه های پیشگیری از هک دوربین مداربسته

هایک ویژن تهران

آیا از هک شدن دوربین مداربسته خود میترسید؟ آیا می خواهید با راه های پیشگیری از هک دوربین مداربسته آشنا شوید؟

امروزه تمامی وسایلی که با استفاده از اینترنت و شبکه کار می کنند، در معرض هک شدن و دسترسی هکر ها هستند و این خطر همیشه انها را تهدید می کند. در بین تمامی لوازم برقی که به اینترنت متصل می شوند، دوربین مداربسته نیز از خطر هک شدن در امان نیست و تا کنون به وفور در سراسر جهان مشاهده شده است که دوربین مداربسته هک گردیده و هکر ها به اطلاعات و تصاویر آن دسترسی پیدا کرده اند.

با این وجود کسانی که برای اجرای اهداف خود از دوربین مداربسته استفاده می کنند، باید حتما با راه های پیشگیری از هک دوربین مداربسته آشنا باشند تا بتوانند از آن تا حد ممکن جلوگیری کنند.

برای دریافت این مطالب تا انتهای این مقاله در هایک ویژن تهران با ما همراه باشید.

راه های پیشگیری از هک دوربین مداربسته

رایج ترین و متداول ترین راه هایی که برای پیشگیری از هک شدن دوربین مداربسته می توان استفاده کرد، راهکارهایی به شرح زیر هستند:

به کار بردن یک پسورد ایمن برای دوربین

برای دوربین مداربسته و اپلیکیشن آن بر روی سیستم مورد نظرتان باید حتما از یک پسورد قوی استفاده کنید و پسورد متداول و اولیه آن را تغییر دهید. برای انتخاب پسورد سعی کنید که گذرواژه شما متشکل از حروف، اعداد و علائم باشد تا دسترسی و تشخیص آن برای هکرها سخت شود.

فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای برای دوربین مداربسته

دومین مرحله برای پیشگیری از هک شدن استفاده از احراز هویت دو مرحله ای است که فعال کردن این بخش می تواند دسترسی هکر ها را به سیستم شما مختل کند. با فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای در هر مرحله وارد شدن به دوربین، یک رمز عبور یک بار مصرف به گوشی شما ارسال می شود که در صورت تایید کردن آن می توانید به سیستم راه پیدا کنید.

استفاده از انتی ویروس و فایر وال بر روی سیستم

اگر برای کنترل دوربین از کامپیوتر و یا گوشی موبایل استفاده می کنید، حتما بر روی این دستگاه ها فایروال و آنتی ویروس را نصب کنید و آنها را فعال نمایید تا از وارد شدن ویروس به سیستم شما جلوگیری شود و مانع از ورود بد افزار ها به سیستم شما گردد.

افزایش دادن امنیت وای فای

سعی کنید که امنیت وای فای خود را افزایش دهید. برای اینکار میتوانید از WPA2 استفاده کنید و یا برای روتر خود یک پسورد بسیار قوی استفاده کنید. علاوه بر آن سعی کنید که دوربین مداربسته خود را بر روی یک شبکه اختصاصی فعال نمایید. در این شرایط حتی اگر دوربین هک شود، هکر نمی تواند به سایر اطلاعات شما دسترسی پیدا کند.

به روز رسانی کردن دوربین به صورت مکرر

یکی دیگر از راه های پیشگیری از هک دوربین مداربسته که بسیار مهم است، به روز رسانی کردن دوربین به شکل مکرر است. باید به صورت مداوم آپدیت های جدید دوربین را چک کنید و با استفاده از اپدیت های جدید دوربین خود را به روز رسانی کنید تا از قابلیت های امنیتی جدید بهره مند گردید.

استفاده از دوربین مداربسته تولید شده توسط شرکت های معتبر

برای اینکه از خطر هک شدن دوربین مداربسته به میزان بیشتری در امان باشید، سعی کنید که از برند های معتبر دوربین مداربسته مانند: هایک ویژن که محبوبیت جهانی دارد، استفاده کنید.

برای تهیه دوربین مداربسته پیش از خرید آن اطلاعات خود را در رابطه با شرکت سازنده دوربین، قابلیت ها و ویژگی های دوربین مداربسته مورد نظر افزایش دهید و سپس برای خرید آن اقدام کنید.

برند های معتبر از مزایای بیشتری در خصوص هک شدن برخوردارند و هک کردن آنها برای هکر ها سخت تر است. زیرا قابلیت های امنیتی بیشتری بر روی انها وجود دارد.

راه های پیشگیری از هک دوربین مداربسته را برای شما عزیزان در هایک ویژن تهران شرح دادیم.

اگر مایلید که با شرکت سازنده هایک ویژن و محصولات آن بیشتر آشنا شوید، مطالب درج شده در وب سایت ما به شما کمک بسیار زیادی می کند و می تواند برای شما موثر واقع شود.