به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

دوربین مداربسته مناسب خانه

دوربین مداربسته مناسب خانه

هایک ویژن تهران

بهترین دوربین مداربسته برای خانه چیست؟ آیا به دنبال راهنمای خرید دوربین مدار بسته خانگی هستید؟ پس با ما در هایک ویژن تهران و تا پایان این مطلب همراه باشید تا راهنمایی های بسیار خوبی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

همان طور که میدانید دوربین مداربسته دارای انواع بسیار مختلفی است و تنوع در مدل های آن به قدری زیاد است که مردم برای خرید دوربین مورد نظر خود گیج می شوند و نمی توانند دوربین مداربسته مناسب منزل را انتخاب کنند.

برای اینکه بتوان دوربین مداربسته برای خانه و ویلا تهیه کرد، باید از مسائلی آگاه بود و در خرید دوربین مداربسته به این مسائل توجه کرد تا دوربین کارامد و مفید واقع گردد و پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشد.

راهنمای خرید دوربین مدار بسته خانگی

 در نظر گرفتن اهداف   همان طور که میدانید مهم ترین هدف برای خرید دوربین مداربسته مناسب خانه، تامین امنیت و کنترل کردن خانه است. تامین امنیت خانه در کدام مواقع از شبانه روز مهم تر است؟ اگر کمی به این موضوع فکر کنید، متوجه می شوید که مهم ترین اوقاتی که به تامین امنیت و کنترل خانه نیاز دارید، در هنگام شب و در مواقعی است که شما خارج از خانه هستید. پس با این وجود برای خرید دوربین مداربسته به دو قابلیت دید در شب و کنترل از راه دور نیاز دارید.

 دید در شب دوربین مداربسته   دید در شب دوربین مداربسته به شما امکان میدهد که در طول شب تصاویری از خانه به دست آورید و در صورتی که سارقی به خانه وارد شد، بتوانید توسط دوربین ها وضعیت را چک کنید و یا تصاویر را ذخیره کنید.

اگر دوربینی که تهیه می کنید، دید در شب با کیفیت بسیار بالا داشته باشد، به راحتی میتوانید چهره سارق را تشخیص دهید و از پلیس برای پیدا کردن او کمک بگیرید.

 کنترل از راه دوردوربین خانه   به کمک قابلیت کنترل از راه دور نیز میتوانید در مواقعی که خارج از خانه هستید، با اتصال به اینترنت محیط خانه را در بخش های مختلف از راه دور تحت نظارت قرار دهید و از امنیت خانه مطلع شوید. در این خصوص باید از دوربین مداربسته وای فای و تحت شبکه استفاده کنید تا بتوانید آن را از راه دور هم کنترل کنید.

 اتصال دوربین مداربسته به سیستم هشدار   وقوع آتش سوزی مساله ای است که ممکن است در هر خانه ویا محیطی به وقوع بپیوندد. برای اینکه بتوانید از سیستم هشدار استفاده کنید لازم است تا دوربین مداربسته با قابلیت اتصال به سیستم هشدار تهیه کنید و آن را به سیستم هشدار وصل کنید.

در این شرایط در صورتی که دمای محیط از میزان مشخصی بالاتر برود، دوربین این مساله را به سیستم هشدار انتقال میدهد و برای شما آلارم ارسال می شود. حتی در صورتی که دور از خانه باشید نیز این هشدار از طریق ایمیل و .. به دست شما می رسد.

 وضوح تصویر دوربین مداربسته   از دیگر مسائلی که در راهنمای خرید دوربین مدار بسته خانگی باید به آن اشاره کنیم، نیاز به وضوح تصویر بالای دوربین مداربسته است. برای کنترل محیط خانه شما به یک دوربین با وضوح تصویر بسیار بالا نیاز دارید، تا در صورت لزوم بتوانید بر روی جزئیات تصویر متمرکز شوید.

به عنوان مثال اگر دوربین شما وضوح تصویر بالایی داشته باشید و شما خارج از خانه باشید و در این مساله که اجاق گاز خود را خاموش کرده اید و یا خیر مردد باشید، میتوانید به صورت انلاین و ازطریق دوربین متصل به وای فای محیط خانه را چک کنید و به کمک وضوح تصویر بر روی گاز متمرکز شوید تا ببینید که آن را خاموش کرده اید و یا خیر.

 مجهز بودن دوربین مداربسته به باتری   دوربین مداربسته ای که برای خانه تهیه می شود، بهتر است تا به باتری مجهز باشد و بتواند به صورت بی سیم نیز تصاویر را ثبت کنند. با این وجود حتی در مواقعی که با مشکل قطعی برق خانه مواجه باشید نیز دوربین تصاویر را برای شما ثبت و ضبط می کند.

راهنمای خرید دوربین مدار بسته خانگی را که در هایک ویژن تهران برای شما شرح دادیم، جدی بگیرید و آنها را رعایت کنید تا به بهترین شکل ممکن خرید دوربین را انجام دهید و دوربین برای شما به خوبی در تامین امنیت موثر واقع شود.