به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

راهکار هوشمند هایک ویژن برای محافظت از ببر های آمور

راهکار هوشمند هایک ویژن برای محافظت از ببر های آمور

هایک ویژن تهران

وقتی جمعیت ببر وحشی آمور در چین به رکورد کم رسید ، بخش محلی صندوق جهانی برای طبیعت به این نتیجه رسید که باید سریع عمل کند. دوربین مداربسته هایک ویژن که دارای پردازش مهم اینتل کاتینگ می باشند ،WWF قادر به ثبت و نظارت دقیق این حیوانات و نظارت از زیستگاه آنها خواهد بود.

مقابله با انقراض آمور توسط هایک ویژن

برای جلوگیری از انقراض ببر های آمور راهکار هوشمند هایک ویژن در سال ۲۰۱۸ همکاری با شرکت اینتل را برای طراحی یک راه حل جدید مبتنی بر فیلم برای WWF آغاز کرد. این به تیم محلی کمک می کند تا ضمن پیشبرد یک تحول دیجیتالی ، هوشمند از حفاظت از حیوانات وحشی ، دقیقاً ببرهای وحشی آمور را شناسایی و نظارت کنند.

این راه حل با استفاده از راهکار هوشمند هایک ویژن برای محافظت از حیوانات وحشی ، مجهز واحد پردازش VPU ، و تیم پروژه یک الگوریتم تشخیص هدف جلویی را توسعه داده و نصب کرده اند که تا حد زیادی کارایی پردازش را بهبود می بخشد.

با استفاده از راهکار هوشمند هایک ویژن همچنین با جلوگیری از گرفتن تصاویر بی فایده ، باعث صرفه جویی در مصرف باتری برای تله دوربین هوشمند هایک ویژن می شود. بر اساس فناوری یادگیری عمیق ، راه حل نصب شده با الگوریتم تشخیص هدف می تواند تصاویر ببرهای آمور را به طور دقیق تشخیص و ضبط کند.

به این ترتیب ، تیم حفاظت می تواند از دوربین ها برای شناسایی یک ببر آمور در هنگام مشاهده استفاده کند ، به صورت هوشمندانه تصاویری را که مرتبط نیستند فیلتر کرده و از این طریق بار کاری را به شدت کاهش می دهد.

راه حال جدید هایک ویژن برای نظارت دقیق حیوانات

هایک ویژن راه حل جدیدی را ارائه کرد تا راهی را برای تغییر WWF و جنگجویان جنگل در مورد فعالیت های حفاظت از خود تغییر دهد. و از همه مهمتر ، این پتانسیل فوق العاده برای آینده دارد.

رنجر جنگلی قادر خواهند بود تا تصاویر خود را از طریق ترمینال های دستی یا تله های دوربین مداربسته هوشمند بارگذاری کنند و آنها را با استفاده از همان پردازش سریع و ویژگی های هوشمند برای تجزیه و تحلیل ارسال کنند.هایک ویژن همچنین قادر خواهد بود از داده های جمع آوری شده برای ردیابی حیوانات ، نظارت بر الگوهای رفتاری آنها و همچنین مراقب نگه داشتن زیستگاه خود باشد - توانایی ای که برای ببرهای آمور و سایر حیوانات وحشی نادر در منطقه ارزشیابی می کند.

ببرهای آمور در صدر زنجیره غذایی طبیعی قرار دارند به همین دلیل ، وضعیت زندگی آنها یک شاخص مهم برای سلامتی کل اکوسیستم است. لیو دوو ، مسئول ضد شکار WWF. "از طریق نظارت تصویری هوشمند از هایک ویژن و اینتل ، ما می توانیم تنوع زیستی اکوسیستم را مورد بررسی قرار دهیم ، مشکلات را شناسایی کنیم و تصمیم گیری در مورد اقدامات متقابل عملی برای کاهش وضعیت بدتر شدن محیط انجام دهیم."