به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

سرور مناسب برای دوربین مداربسته هایک ویژن

سرور مناسب برای دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن تهران

سرور مناسب برای دوربین مداربسته هایک ویژن چیست؟ استفاده از دستگاه nvr برای دوربین مداربسته هایک ویژن بهتر است و یا سرور؟ چنانچه مایلید تا پاسخ این پرسش ها را بدانید، در وب سایت هایک ویژن تهران تا پایان این مطلب همراه با ما باشید.

برای اینکه بتوان از دوربین مداربسته استفاده کرد و از قابلیت های آن بهره مند شد، علاوه بر خود دوربین مداربسته به تجهیزات دیگری هم نیاز است تا بتوان از دوربین استفاده کرد. به عنوان مثال: برای استفاده از دوربین مداربسته به کابل شبکه، برق، مانیتور، هارد، سرور، دستگاه nvr و ... نیازدارید.

با این وجود تمامی افرادی که از دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن و یا سایر برند های دوربین مداربسته استفاده می کنند، باید یک سرور و یا یک دستگاه nvr  به منظور ذخیره سازی و ویرایش اطلاعات و تصاویر به دست آمده از دوربین ها تهیه کنند.

اما افرادی که می خواهند این دستگاه را تهیه کنند و اطلاعات کافی در این زمینه ندارند، نمی توانند در بین این دو دستگاه یکی را انتخاب کنند و تعیین نمایند که کدام دستگاه برای انها مناسب تر است.

سرور دوربین مداربسته چیست؟

سرور دوربین مداربسته دستگاه بسیار بزرگ سیاه رنگی است که در کنار سایر تجهیزات دوربین مداربسته قرار داده می شود. این دستگاه امور مربوط به دریافت تصاویر دوربین مداربسته، ذخیره سازی انها و ویرایششان را انجام می دهد.

مزایا و معایب سرور دوربین مداربسته

سرور دوربین مداربسته بسیار گران قیمت است و برای تهیه آن باید هزینه زیادی پرداخت کرد اما از طرف دیگر این دستگاه از فضای ذخیره سازی بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل اکثرا در سازمان ها و ادارات بزرگ از این دستگاه به جای nvr استفاده می شود.

با استفاده از سرور دوربین مداربسته این امکان وجود دارد که چند هزار دوربین مداربسته را به آن متصل کرد و اطلاعات آن ها را ذخیره نمود.

شاید سرور مناسب برای دوربین مداربسته هایک ویژن را بتوان این سرور ها در نظر گرفت اما از اینکه نصب و راه اندازی سرور های دوربین مداربسته بسیار پیچیده است و نیازمند تخصص کافی در این زمینه می باشد نیز غافل نشوید.

دستگاه nvr چیست؟

دستگاه nvr یک دستگاه بسیار کوچک با ظاهری شبیه به ویدیو است که این دستگاه هم امور مربوط به ذخیره سازی اطلاعات دوربین مداربسته، دریافت انها و ویرایش آنها را انجام میدهد.

مزایا و معایب دستگاه nvr برای دوربین مداربسته هایک ویژن

از جمله مزایای دستگاه nvr این است که هزینه مورد نیاز برای تهیه آن بسیار پایین است و با پرداخت هزینه مناسب می توان این دستگاه را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. دستگاه nvr برای محیط هایی مناسب است که حجم اطلاعات دریافتی کمی داشته باشند و به فضای ذخیره سازی کمتری در مقایسه با سازمان های بزرگ نیاز داشته باشند.

دستگاه nvr دارای شرایط نصب و استفاده اسانی است و از پیچیدگی برای نصب و راه اندازی برخوردار نمی باشد.

کار کردن با دستگاه nvr به صورت کلی در مقایسه با سرور ها بسیار آسان تر است.

سرور مناسب برای دوربین مداربسته هایک ویژن

به صورت کلی برای استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن امکان استفاده از سرور و دستگاه nvr وجود دارد و از هر دوی انها می توان برای دوربین هایک ویژن بهره برد. اما اینکه کدام یک از دستگاه ها مناسب تر هستند، بستگی به شرایط فضای مورد نظر و اهداف از به کار بردن دوربین مداربسته دارد.

برای اینکه بتوانید سرور مناسب برای دوربین مداربسته هایک ویژن را انتخاب کنید، با همکاران و متخصصان ما در هایک ویژن تهران در این زمینه صحبت کنید و از مشاوره های رایگان آنها بهره مند گردید.

به این شکل میتوانید مناسب ترین نوع سرور را برای نیاز خود تهیه کنید و آن را مورد استفاده قرار دهید.

سرور مناسب برای دوربین مداربسته هایک ویژن مطلبی بود که برای شما شرح دادیم. امیدواریم که این مطالب را مورد استفاده قرار داده باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کرده باشید.

سرور مناسب برای دوربین مداربسته هایک ویژن را می توانید از نمایندگی هایک ویژن تهران خریداری کنید.

برای اینکه تفاوت های سرور و دستگاه nvr را بهتر متوجه شوید، سایر مقالاتی که در وب سایت هایک ویژن تهران قرار داده ایم را مطالعه کنید.