به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

مزایا و برتری دوربین هایک ویژن

مزایا و برتری دوربین هایک ویژن

هایک ویژن تهران

آیا می دانید مزایای استفاده از دوربین مداربسته چیست؟ آیا می دانید هدف از به کار بردن دوربین مداربسته چیست؟

دوربین مداربسته به انواعی از دوربین گفته می شود که هدف از به کار بردن آن ثبت عکس و فیلم یادگاری نیست بلکه این دوربین ها به منظور ضبط تصویر و فیلم از محیط های مختلف به دلایل امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین مداربسته یک تکنولوژی نه چندان جدید است که در طی سالیان اخیر از آن استفاده می شود و تاثیرات بسیار مفیدی در جوامع مختلف با به کار بردن آن ایجاد شده است.

خصوصا انواع جدید و پیشرفته دوربین مداربسته که قابلیت های بیشتری دارند و از وضوح تصویر بالاتری برخوردارند، بسیاری از مشکلات را در جوامع برطرف کرده اند و از انها در زمینه های مختلف استفاده می شود.

در هایک ویژن تهران که یکی از نمایندگی های معتبر در زمینه فروش محصولات هایک ویژن است، قصد داریم که مزایای استفاده از دوربین مداربسته را برای شما عزیزان شرح دهیم.

هدف از به کار بردن دوربین مداربسته

دوربین مداربسته در محیط های مختلفی به شرح زیر با اهداف ذکر شده مورد استفاده قرار می گیرد

  • افزایش امنیت و کنترل منازل مسکونی، آپارتمان، خانه، ویلا، باغ و ...
  • تشخیص پلاک خودرو و کنترل ترافیک در اداره کنترل کرافیک و راهنمایی رانندگی
  • کنترل کردن و نظارت بر کارمندان شرکت ها، سازمان ها و ادارات مختلف
  • افزایش امنیت فروشگاه های مختلف
  • کنترل و افزایش امنیت بانک ها
  • کنترل کردن پیاده رو ها
  • کنترل کردن پارکینگ های عمومی و خصوصی

مزایای استفاده از دوربین مداربسته چیست؟

مهم ترین مزیت های استفاده از دوربین مداربسته را میتوان به شرح زیر در نظر گرفت

 افزایش امنیت محیط   مهم ترین مزیت دوربین مداربسته که باعث شده همه به سوی استفاده از این ابزار روی آورند، افزایش امنیت محیط است. با تصویربرداری دوربین مداربسته در یک محیط می توان تمامی مسائل را زیر نظر گرفت و به کار بردن آن به صورت خودکار باعث کاهش یافتن بسیاری از جرائم می شود.

 امکان کنترل کردن محیط های مختلف   در مکان هایی مانند ادارات، سازمان ها و ... که به کنترل کردن کارمندان  و روند اجرای کار نیاز است، به راحتی مدیران می توانند با استفاده از دوربین مداربسته این کار را انجام دهند و تمامی بخش های محل کار خود را به صورت همزمان تحت بررسی و کنترل قرار دهند.

 امکان ضبط صدای محیط   دوربین های جدید مداربسته علاوه بر ثبت تصاویر امکان ضبط صدای محیط را نیز ایجاد کرده اند و به کمک آنها میتوان به راحتی ضبط صدای محیط را نیز انجام داد و در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کرد.

 امکان استفاده از سیستم هشدار دهنده دوربین مداربسته   برخی از دوربین های مداربسته قابلیت وصل شدن به سیستم های هشدار دهنده مانند سیستم اطفای حریق را دارند و با به کار بردن انها میتوان در مواقعی مانند آتش سوزی امنیت محیط را بالا برد.

 امکان تشخیص چهره سارقین   دوربین های جدید هایک ویژن از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند که در صورت بروز سرقت، با استفاده از این دوربین ها به راحتی می توان چهره سارق را تشخیص داد و آنها را توسط قانون پیدا کرد. لازم به ذکر است که در مدل های جدید هایک ویژن به هر میزان که زوم دوربین را افزایش دهید از وضوح تصویر آن کم نمی شود و امکان تشخیص چهره از بین نمی رود.

 بهره مند شدن از آسودگی خیال در شرایط مختلف  مهمترین مزایای استفاده از دوربین مداربسته را می توان این مساله در نظر گرفت که دوربین مداربسته در هر هدفی که مورد استفاده قرار بگیرد، خیال آسوده ای را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند و آسودگی خاطر به ارمغان می آورد.

 امکان بهره بردن از قابلیت کنترل از راه دور محیط   دوربین مداربسته از قابلیت کنترل از راه دور برخوردار است و می توانید به راحتی با استفاده از آن از راه دور محیط مد نظر خود را تحت کنترل قرار دهید و بر روی آن نظارت داشته باشید.

مزایای استفاده از دوربین مداربسته را در هایک ویژن تهران شرح دادیم. حال که با مزایای این کالا آشنا شدید، به شما توصیه می کنیم که بهترین مدل و نوع دوربین مداربسته را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید تا دچار مشکل نشوید و به خوبی از مزایای آن بهره مند گردید.