به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

نسل جدید دوربین های مداربسته هایک ویژن

نسل جدید دوربین های مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن تهران

آیا با نسل جدید دوربین های مداربسته آشنا هستید؟ آیا نسل جدید دوربین های مداربسته هایک ویژن و قابلیت های آن را می شناسید؟ با ما در هایک ویژن تهران همراه باشید تا توضیحاتی در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم.

استفاده از دوربین مداربسته در سراسر جهان به سال 1942 میلادی باز می گردد که اولین نسل از دوربین مداربسته طراحی و تولید شدند و به بازار راه پیدا کردند. دوربین مداربسته در اوایل از تصاویر بسیار بی کیفیتی برخوردار بود که وضوح تصویر آن بسیار پایین بود و تنها با استفاده از آنها امکان تشخیص حرکت در تصویر وجود داشت.

این دوربین ها در اوایل دارای تصاویر سیاه و سفید بودند که عدم رنگی بودن تصاویر نیز به کیفیت پایین تصاویر دامن زده بود.

از زمانی که استفاده از دوربین مداربسته محبوب شد و لزوم استفاده از آن در سراسر جهان آشکار شد، پیشرفت هایی در ساخت دوربین مداربسته صورت گرفت و تکنولوژی به کار رفته در آن روز به روز پیشرفته تر شد.

با این وجود امروزه با نسل جدید دوربین های مداربسته رو به رو هستیم که ویژگی ها و قابلیت هایی زیادی دارند. در هایک ویژن تهران به این ویژگی و قابلیت ها اشاره خواهیم کرد.

نسل جدید دوربین های مداربسته هایک ویژن

در نسل جدید دوربین های مداربسته از تکنولوژی های پیشرفته روز دنیا استفاده شده است و این دوربین ها را می توان دارای ویژگی هایی به شرح زیر در نظر گرفت

برخوردار بودن از رزولوشن و وضوح تصویر بسیار بالا

دوربین های نسل جدید مداربسته از جمله دوربین مداربسته هایک ویژن امروزه از رزولوشن و وضوح تصویر بسیار زیادی برخوردارند و کیفیت تصویر آنها در بهترین مدل ها 8 مگاپیکسل است.

با این وضوح تصویر به خوبی می توان مورد نظر را رسد کرد و آن را تحت بررسی قرار داد. لازم به ذکر است که هر چه وضوح تصویر به دست آمده بیشتر باشد، به شکل بهتری می توان جزئیات تصویر را مشاهده کرد. علاوه بر آن با وضوح تصویر بالا زوم کردن بر روی تصویر باعث کاسته شدن از کیفیت نمی شود.

قابلیت دید در شب با تکنولوژی کالر ویو

تکنولوژی دید در شب دوربین مداربسته به شما این امکان را میدهد در مواقع تاریکی هوا و زمانی که در محیط هیچ نوری وجود ندارد نیز بتوانید محیط مورد نظر را کنترل کنید. تکنولوژی دید در شب کالر ویو امروزه به شما کمک می کند که برای رویت محیط در طول بتوانید از کیفیت و وضوح تصویر بسیار بالا بهره ببرید و محیط را در طول شب همانند روشنی روز ببینید.

امکان اتصال دوربین مداربسته به شبکه

دوربین های مداربسته امکان متصل شدن به شبکه را دارند و به شما این امکان را میدهند که از طریق شبکه تصاویر را دریافت کنید. دوربین های تحت شبکه دارای قابلیت هایی هستند که دوربین مداربسته آنالوگ از انها بی بهره است و به همین دلیل دوربین های تحت شبکه بسیار محبوب واقع شده اند.

امکان اتصال دوربین به وای فای

نسل جدید دوربین های مداربسته هایک ویژن به سیستم وای فای متصل می شود. این دوربین ها مدل پیشرفته تر دوربین های تحت شبکه هستند که به جای متصل شدن به شبکه به سیستم وای فای متصل می شوند.

در دوربین های های وای فای تنها با استفاده از یک مودم می توانید تصاویر دوربین را در هر جایی که هستید دریافت کنید و محیط مورد نظر خود را به صورت زنده تحت نظارت قرار دهید.

دوربین مداربسته بی سیم

دوربین های بی سیم در واقع دوربین هایی هستند که بدون استفاده از جریان برق نیز می توانند تصاویر را ضبط کنند. این دوربین ها به یک باتری مجهز هستند که در مواقع قطعی برق و عدم دسترسی به برق با استفاده از باتری شارژی خود می توانند تصاویر را ضبط کنند و در خود ذخیره نمایند.

قابلیت ضبط صدا و تصویر به شکل همزمان

از دیگر ویژگی های نسل جدید دوربین های مداربسته، قابلیت ضبط صدا است. با این وجود شما عزیزان می توانید علاوه بر دسترسی به تصویر به صدای محیط نیز دسترسی داشته باشید.

امکان صحبت کردن از طریق دوربین مداربسته

برخی از انواع دوربین مداربسته هایک ویژن به شما این امکان را می دهند که نه تنها صدای محیط را بشنوید، بلکه بتوانید از طریق دوربین با افرادی که در محیط حضور دارند، صحبت کنید.

قابلیت نصب دوربین مداربسته به سیستم هشدار

امروزه دوربین های مداربسته امکان اتصال به سیستم هشدار را نیز پیدا کرده اند و می توان آنها را به سیستم های هوشمند هشدار وصل کرد. با کمک این دوربین ها به عنوان مثال اگر زمانی در محیط مورد نظر آتش سوزی رخ دهد و دمای هوا از حد معینی بالاتر برود، دوربین این مساله را به سیستم هشدار ارسال می کند و سیستم هشدار موجود در محیط شروع به آلارم دادن و بوق زدن می کند تا شما را از این موضوع مطلع سازد.

علاوه بر آن با این وجود می توانید سازمان آتش نشانی و یا پلیس را نیز د رجریان بگذارید زیرا بسیاری از سازمان های بزرگ دسترسی به سیستم هشدار خود را در اختیار آتش نشانی و اداره پلیس قرار می دهند.