به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

هایک ویژن ساخت کدام کشور است؟

هایک ویژن ساخت کدام کشور است؟

هایک ویژن تهران

آیا می دانید دوربین مداربسته هایک ویژن ساخت کجاست؟ آیا از ویژگی های دوربین مداربسته هایک ویژن اگاه هستید؟
در وب سایت هایک ویژن تهران قصد داریم که یکی از بهترین برند های دوربین مداربسته را برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دهیم و شما را با ویژگی های آن آشنا کنیم.

پیدایش دوربین مداربسته تحول بسیار عظیمی در حفظ امنیت محیط های مختلف ایجاد کرده است که با استفاده از این محصول نه تنها می توان امنیت را در محیط بالا برد بلکه می توان بر اساس اهداف مختلف، محیط مورد نظر را نیز تحت کنترل قرار داد و به کنترل کردن آن پرداخت.

به عنوان مثال تمامی شرکت ها امروزه از دوربین مداربسته برای کنترل کردن وضعیت کارکنان خود استفاده می کنند.

اهمیت بسیار زیادی که دوربین مداربسته در جوامع مختلف پیدا کرده است، باعث می شود تا همه افراد به دنبال بهترین برند های تولید کننده این دوربین باشند که یکی از بهترین برند ها در این زمینه هایک ویژن است که در کشور ایران نیز با استقبال خوبی رو به رو شده است.

دوربین مداربسته هایک ویژن ساخت کجاست؟

دوربین مداربسته هایک ویژن توسط یک شرکت تولید کننده تجهیزات حفاظتی در کشور چین ساخته می شود که این شرکت یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی در سراسر جهان شناخته می شود و این موضوع نشان می دهد که برند هایک ویژن یک برند معتبر و مناسب است و محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

در رابطه با اینکه هایک ویژن ساخت کجاست؟، گفتیم که این برند ساخت کشور چین است، اما لازم به ذکر است که برای تهیه این دوربین در شرکت هایک ویژن از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت آلمانی در زمینه تولید لنز دوربین همکاری دریافت می شود و برخی از قطعات دوربین مداربسته هایک ویژن نظیر لنز آن، به واسطه این شرکت تامین می گردد که همکاری هایک ویژن با این شرکت آلمانی معتبر، از دیگر گواهان کیفیت بالای دوربین مداربسته هایک ویژن است.

ویژگی های دوربین مداربسته هایک ویژن چیست؟

از جمله مهم ترین ویژگی هایی که باعث شده تا دوربین هایک ویژن به یک برند منحصر به فرد و مناسب در سراسر جهان تبدیل شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد

 استفاده از لنز منحصر به فرد در این محصول   همان طور که در بخش های فوقانی اشاره شد، برند هایک ویژن برای تهیه لنز دوربین با یک شرکت آلمانی به نام اولسن همکاری می کند که این شرکت آلمانی از سه تولید کننده برتر لنز اوپتیکال در جهان است که لنز های منحصر به فردی را تولید می کند.

 قابلیت دید در شب exir   قابلیت دید در شب exir یکی از قابلیت های مهم این دوربین است که این قابلیت نیز با همکاری یک شرکت آلمانی به نام osram در دوربین هایک ویژن استفاده می شود و به کمک این قابلیت، امکان دید در شب به میزان سی درصد افزایش پیدا می کند و به کمک آن نور قوی تری در برد بیشتر فراهم می شود.

 استفاده از تراشه های فوق پیشرفته   در دوربین مداربسته هایک ویژن از تراشه های فوق پیشرفته ای که توسط یک شرکت آمریکایی به نام ambrella تولید می شود، استفاده می گردد که لازم به ذکر است شرکت umbrella به واسطه تولید این تراشه های پیشرفته در جهان به شهرت دست یافته است و تراشه های آن به میزانی حرفه ای هستند که از آنها درساخت پهباد ها نیز استفاده می شود.

 به کار رفتن chipset های اختصاصی در داخل دوربین   شرکت هایک ویژن خط تولید تراشه های اختصاصی را نیز راه اندازی کرده است و با انجام این کار علاوه بر اینکه هزینه های تولید دوربین مداربسته و هزینه تمام شده آن برای مشتری کاهش پیدا می کند، باعث می شود که از تراشه های اختصاصی خود هایک ویژن در دوربین ها استفاده گردد.

 به کار بردن تکنولوژی poc در داخل این دوربین   شرکت هایک ویژن اقدام به تولید کابل های جدید poc نیز کرده است که این کابل ها قادرند تا تصاویر و اطلاعات را بر روی یک کابل واحد انتقال دهند و میزان برد این کابل ها در حدود 1200 متر است.

 استفاده از تکنولوژی هیبریدی   در نهایت به کار گیری تکنولوژی هیبریدی نیز در داخل این دوربین ها باعث می شود که هزینه نهایی مشتریان کاهش پیدا کند که این موضوع نیز از دیگر ویژگی های دوربین مداربسته هایک ویژن است.

در این مقاله بررسی کردیم که هایک ویژن ساخت کجاست؟ و قابلیت ها  و ویژگی های آن چیست. در انتها لازم است اشاره کنیم که برند هایک ویژن علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بخش های فوقانی از امکان تشخیص چهره نیز برخوردار است و تا کنون موفق شده است که گواهینامه های cmmi ، common criteria  را دریافت کند و جایزه مجله benchmark و psi را نیز از آن خود کند.

البته دوربین مداربسته هایک ویژن جوایز متعددی دیگری را نیز برنده شده است که در مقالات بعدی به آنها اشاره خواهیم کرد.