به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

با کمپانی هایک ویژن بیشتر آشنا شوید

با کمپانی هایک ویژن بیشتر آشنا شوید

هایک ویژن تهران

تاریخچه کمپانی هایک ویژن

در سال 2001 میلادی،  کمپانی هایک ویژن از یک سازنده تک محصولی به تأمین کننده راهکارهای کامل و جامع و سپس به یک پیشرو در بازار جهانی تبدیل گردیده است. این یک سرگذشت شگفت آور همراه با چند رخداد هیجان انگیز در طول مسیر بوده است، هایک ویژن با نگاهی به آینده، بطور مداوم برای ارتقاء راهکارهای نظارت تصویری، راهکارهای پیش رو، کسب و کارهای جدید بر اساس تکنولوژی هوشمند تصویری و همچنین نگهداری از روابط تجاری خود می کوشیم.

کمپانی هایک ویژن از شتاب حرکتی شگرفی برخوردار است. محصولات و اپلیکیشن های گوناگون، صنعت نظارت تصویری را هر سال با پیشرفت های جدیدی روبرو می سازد و با غلبه بر محدودیت های موجود به سطوح جدیدی از تکامل دست می یابد.

هایک ویژن با ورود به عرصه های جدید این صنعت، مانند هوش مصنوعی، محاسبات ابری و یادگیری عمیق، صنعت امنیت و نظارت تصویری را هدایت می کند و با استفاده از آنها شتاب حرکتی عظیم به سوی آینده را برنامه ریزی می نماید.

هایک ویژن، برای ششمین سال متوالی توسط مؤسسه تحقیقاتی IHS Research بعنوان تأمین کننده اول جهانی محصولات جامع نظارت تصویری معرفی شد. و در مجله “Security 50” مؤسسه A&S برای دومین سال پیاپی جایگاه اول را در سال 2017 بدست آورد.

هایک ویژن تأمین کننده اول جهانی محصولات جامع نظارت تصویری میباشد

دستاوردهای هایک ویژن

کمپانی هایک ویژن از هر شرایطی برای سازگاری با موقعیت های در حال تغییر استفاده می کند. ولی تعهد ما به نوآوری هرگز تغییر نخواهد کرد. ما نگاه مان به آینده را حفظ خواهیم نمود. امروز، هایک ویژن بعد از بدست آوردن اندوخته ای از تجربه در تکنولوژی اصلی اش - نظارت تصویری - به توسعه EZVIZ ،Hikrobotics، الکترونیک اتومبیل، HikMicro، ذخیره سازی هوشمند و انبوهی از تکنولوژی های نوآورانه پرداخته است.

پیشرو در تکنولوژی

در سال 2003، استاندارد فشرده سازی ویدئویی 264.H به صنعت امنیت ارائه گردید. هایک ویژن، بعنوان اولین شرکت استفاده کننده از این الگوریتم در محصولاتش، در انتقال دیجیتالی نظارت تصویری پیشرو بود.

قابلیت فشرده سازی H.264 ،H.265+ هایک ویژن به چه صورت است

 دیجیتالی شدن 
کمپانی هایک ویژن از سال 2005، دستگاه ها و دوربین های تحت شبکه اش را بازسازی کرد و به تولید DVR هایک ویژن و NVR هایک ویژن ها روی آورد. در نتیجه، انتقال از سیگنال های آنالوگ به شبکه را با موفقیت انجام داد و دوره استفاده سیستم های امنیتی تحت شبکه را در صنعت امنیت آغاز کرد. طبق گزارش های IHS، هایک ویژن از سال 2015 در جایگاه نخست بازار دوربین های امنیتی تحت شبکه قرار گرفته است.

 کیفیت بالا تصاویر 
از سال 2009، هایک ویژن در تکنولوژی ISP دوربین پیشگام بوده است و گرایش به سمت دوربین های HD IP را آغاز نمود. در سال 2012، هایک ویژن مفهوم مدیریت تصویری هوشمند (iVM) را معرفی کرد. درسال 2014، به عنوان اولین ارائه دهنده تکنولوژی H.264، زیربنای توسعه محصولات 4K Ultra HD و محصولات چند سنسوری را پایه گذاری نود و در نهایت صنعت امنیت را به سوی ” دوران محصولات کیفیت بالا” سوق داد.

کمپانی هایک ویژن

مؤسسه پژوهشی هایک ویژن بر روی تحقیق در مورد تکنولوژی، هدایت فناوری های نوآورانه برای حفظ جایگاه خود در صنعت نظارت تصویری تمرکز می کند. موضوعات مورد تحقیق عبارتند از تکنولوژی پرسپکتیو، تکنولوژی آنالیز هوشمند، تکنولوژی ذخیره سازی داده های کلان و ذخیره سازی ابری و تکنولوژی مالتی مدیا. این مؤسسه، بر استراتژی جهانی سازی هایک ویژن و تعهد این شرکت مبنی بر تأمین محصولات نوآورانه و پیشرفته متناسب با نیازهای شرکا و مشتریان خود در سرتاسر دنیا تأکید دارد.

تکنولوژی های اصلی هایک ویژن

  • هایک ویژن با در اختیار داشتن بزرگ ترین تیم تحقیق و توسعه در زمینه هوش مصنوعی در صنعت امنیت، تجربیات چشمگیری در تشخیص هدف ویدئویی، تقطیع تصویر، ساختار ویدئویی و بازیابی ویدئو کسب کرده است.
  • هوش مصنوعی هایک ویژن، تکنولوژی های گوناگونی از قبیل ادراک چندرسانه ای، کلان داده چندبعدی، یادگیری عمیق، هوش لبه ای، بینایی ماشینی و ارتباط ماشین-انسان را در بر می گیرد.
  • کارآیی و قابلیت های دفاعی سیستم های نظارت تصویری بهبود یافته است و کاوش و استفاده از دیتا برای حجم عظیمی از داده های نظارتی را میسر می سازد.
  • کنترل تحت شبکه هایک ویژن بر محدودیت های مسیردهی در تجهیزات غلبه کرده و از فشار بر روی دستگاه ساختار شبکه می کاهد، نیاز به پهنای باند گسترده شبکه را کم می کند و تجهیزات داخلی و خارجی شبکه را مجزا می سازد
  • دیتای اضافی و اطلاعات غیر حساس در سیگنال صوتی-تصویری فشرده می شود و حجم دیتایی که ارسال و بر روی شبکه ذخیره می شود، با حفظ کیفیت تصویر ویدئویی کاهش می یابد.
  • هارددرایوهای پارتیشن بندی شده، هشدار عملکرد نامناسب هارددرایو و تکنولوژی S.M.A.R.T پراکندگی اطلاعات بر روی هارد را کاهش می دهد. این ویژگی ها حفاظت از اطلاعات مهم را تقویت می کنند و باعث سازگاری بیشتر با سیستم های نظارت تصویری می شوند.

راهکارهای جامع برای نیازهای امنیتی

راهکارهای جامع برای نیازهای امنیتی محصولات و راهکارهای هایک ویژن، تکنولوژی های هوشمند در همه برنامه های کاربردی ویژه و در همه قاره های مسکونی در هم می آمیزد. هایک ویژن توانسته است اجزای یک سیستم را یکپارچه سازد و تجربه کاربری منحصربفردی را ایجاد نماید. هایک ویژن برای برطرف ساختن نیازهای امنیتی طیف گسترده ای از صنایع، راهکارهایی برای دریافت، انتقال و ذخیره سازی دیتا و نیز مدیریت داده ها، تصمیمات کلانی اتخاذ کرده است.

فعالیت اقتصادی جدید

نمایندگی هایک ویژن از هر شرایطی برای سازگاری با موقعیت های در حال تغییر استفاده می کند. ولی تعهد ما به نوآوری هرگز تغییر نخواهد کرد. ما نگاه مان به آینده را حفظ خواهیم نمود. امروز، هایک ویژن بعد از بدست آوردن اندوخته ای از تجربه در تکنولوژی اصلی اش - نظارت تصویری - به توسعه EZVIZ ،Hikrobotics، الکترونیک اتومبیل، HikMicro، ذخیره سازی هوشمند و انبوهی از تکنولوژی های نوآورانه پرداخته است.