به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

کیفیت در دوربین مداربسته

کیفیت در دوربین مداربسته

هایک ویژن تهران

چرا کیفیت در دوربین مداربسته اهمیت دارد؟ کیفیت در دوربین مداربسته هایک ویژن چگونه است؟

حتما زمانی را به یاد دارید که دوربین مداربسته تنها به تصاویری سیاه و سفید و بسیار بی کیفیت ختم می شد که تشخیص دادن جزئیات تصویر در آن ها بسیار سخت بود. دوربین های سیاه و سفید مداربسته نسل اول این دوربین ها بودند که شرایط بسیار بدی داشتند.

هر چند که این نوع دوربین ها هنوز هم در جامعه مورد استفاده قرار می گیرند، اما خوشبختانه امروزه نسل جدیدی از آنها وارد بازار شده اند که کیفیت بسیار بالایی دارند و شما را از شر دوربین های سیاه و سفید خلاص کرده اند.

در وب سایت هایک ویژن تهران به این منظور به بررسی کیفیت در دوربین مداربسته و اهمیت آن خواهیم پرداخت.

منظور از کیفیت در دوربین مداربسته چیست؟

به صورت کلی منظور از کیفیت در دوربین مداربسته، وضوح تصویر است. دوربین مداربسته برای اینکه کیفیت و وضوح تصویر بالایی داشته باشد، باید رزولوشن آن بالا باشد و تعداد پیکسل های آن زیاد باشد.

زمانی که کیفیت یک دوربین مداربسته رنگی زیاد باشد، هر چه تصویر را زوم کنید، از کیفیت آن کم نمی شود وجزئیات تار و غیر واضح نمی گردند.

به عنوان مثال فیلم هایی که دارای کیفیت hd هستند، با فیلم هایی که از کیفیت full hd برخوردارند، تصاویری بسیار متفاوت ارائه می دهند که بیشتر افراد این مساله را در تلویزیون ها مشاهده کرده اند.

چرا کیفیت در دوربین مداربسته اهمیت دارد؟

علت اهمیت در کیفیت دوربین مداربسته این است که با استفاده از چنین دوربین هایی به شکل بهتری می توان محیط را تحت کنترل قرار داد و آن را بررسی کرد.

با استفاده از دوربین مداربسته با کیفیت میتوانید جزئیات تصویر را بررسی کنید , چهره اشخاص را تشخیص دهید ,  اشیا را به وضوح مشاهده کنید , بدون اینکه کیفیت تصویر کم شود، بر روی مواضع مورد نظر زوم کنید , از آسیب دیدن چشم ها بر اثر تماشای تصویر بی کیفیت دوربین جلوگیری کنید و ....


کیفیت در دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن که به وفور در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد، از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از مزایای دوربین هایک ویژن بهره بردن از کیفیت بسیار بالا در نسل جدید دوربین های تولید شده است.

دوربین های هایک ویژن از نظر کیفیت از سه تکنولوژی بهره می گیرند که عبارتند از

  • Hd
  • Full hd
  • 4k

دوربین های hd هایک ویژن دارای رزولوشن یک مگاپیکسلی هستند و دوربین های full hd از رزولوشن 2 مگاپیکسلی تا 5 مگاپیکسلی قابل تهیه هستند. در نهایت دوربین مداربسته 4k  هایک ویژن نیز با رزولوشن 8 مگاپیکسلی قابل تهیه است.

بنابراین دوربین های 4k با کیفیت ترین دوربین هایک ویژن میباشد.

از با کیفیت ترین دوربین های دید در شب هایک ویژن، دوربین های exir وstarlight و colorvu  هستند که در تاریکی شب می توان به خوبی با آنها تصاویر را بررسی کرد.

دوربین exir  از کیفیت hd برخوردار است  اما دوربین های starlight و colorvu نسل جدید تری از exir هستند که کیفیت آنها بسیار بالاتر از آن است.

چرا کیفیت در دوربین مداربسته باید بر حسب نیاز باشد؟

بسیاری از هموطنان عزیز زمانی که می خواهند دوربین مداربسته تهیه کنند، یا مایل به پرداخت کمترین هزینه هستند و یا می خواهند گران قیمت ترین دوربین را تهیه کنند که این مساله برای انها مشکل ایجاد می کند.

زیرا به عنوان مثال شخصی که می خواهد کارخانه ای را اداره کند، باید حتما از دوربین بسیار با کیفیت استفاده کند و شخصی که قصد دارد به کمک دوربین مداربسته، وضعیت خودروی خود را در پارکینگ چک کند، نیازی به کیفیت بسیار بالا ندارد، بلکه با دوربین های معمولی تر هم می تواند این کار را انجام دهد.

به همین دلیل توصیه می شود که کیفیت دوربین مداربسته بر حسب نیاز باشد.

کیفیت در دوربین مداربسته را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم. مطلبی که لازم است تا به آن توجه کنید، این است که از پرداخت هزینه گزاف برای تهیه دوربین مداربسته پرهیز کنید و با مشاوره همکاران ما در هایک ویژن یک دوربین مناسب برای نیاز خود تهیه کنید.

همکاران ما در هایک ویژن تهران می توانند در این زمینه به شما هموطنان عزیز راهنمایی های زیادی ارائه دهند.