به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

آیا دوربین مداربسته هایک ویژن گارانتی دارد؟

آیا دوربین مداربسته هایک ویژن گارانتی دارد؟

هایک ویژن تهران

آیا دوربین مداربسته هایک ویژن گارانتی دارد؟ آیا دریافت گارانتی برای شما مساله مهمی است؟

همه کسانی که می خواهند یک کالای گران قیمت و برقی خریداری کنند، با این مساله مواجه اند که مبادا کالای خریداری شده آنها دچار مشکل باشد و یا زود از کار بیفتد. در این رابطه گارانتی مشکل این دسته از عزیزان را حل کرده است.

به این شکل که لوازم برقی در صورتی که از گارانتی برخوردار باشند، می توان به راحتی در صورتی که آنها مشکلی پیدا کردند، برای تعمیر آنها اقدام کرد، بدون اینکه هزینه ای پرداخت شود.

اما لازم به ذکر است که گارانتی شرایط مخصوص به خود را دارد و معمولا تا مدت زمان مشخصی لوازم برقی گارانتی می شوند.

در وب سایت هایک ویژن تهران که نمایندگی فروش محصولات هایک ویژن است، قصد داریم که در این رابطه با شما عزیزان صحبت کنیم و گارانتی دوربین مداربسته را تحت بررسی قرار دهیم.

آیا دوربین مداربسته هایک ویژن گارانتی دارد؟

خوشبختانه شرکت هایک ویژن برای جلب رضایت مشتریان خود در سراسر جهان و تضمین کیفیت محصولات خود، اقدام به ارائه گارانتی اصیل و معتبر برای تمامی محصولات خود کرده است تا به این شکل به مشتریان خود خدمات پس از فروش مناسبی ارائه دهد.

با این وجود هموطنان عزیز در کشور ما نیز می توانند با خیال آسوده برای خرید محصولات هایک ویژن اقدام کنند و از گارانتی آن استفاده نمایند.

شرایط گارانتی دوربین مداربسته هایک ویژن

شرکت هایک ویژن نه تنها برای دوربین مداربسته بلکه برای تمامی محصولات خود گارانتی تعیین کرده است. گارانتی تعیین شده از سوی این شرکت برای دوربین مداربسته و سایر محصولات به میزان دو سال می باشد.

با این وجود کسانی که دوربین مداربسته و سایر تجهیزات هایک ویژن را خریداری می کنند، اگر در طی این دو سال با مشکلی مواجه شوند و یا نقض و اشکالی در کالای خود مشاهده کنند، می توانند از کارت گارانتی خود استفاده کنند و با استفاده از کارت گارانتی محصول خریداری شده خود را تعویض و یا تعمیر نمایند.برای اطلاعات بیشتر موارد و شرایط گارانتی محصولات هایک ویژن را مطالعه نمایید.

چه مواردی تحت پوشش گارانتی هایک ویژن قرار می گیرند؟

در صورتی که خریداران محصولات هایک ویژن با مشکلاتی به شرح زیر مواجه شوند، میتوان از گارانتی بهره مند گردند

  • چنانچه دستگاه خریداری شده آنها پلمپ بوده باشد
  • چنانچه از مدت زمان گارانتی دستگاه نگذشته باشد
  • در صورتی که مشکل مربوط به مسائل نرم افزاری نباشد
  • در صورتی که مشکل فقط به محصول اصلی مربوط باشد و به محصولات جانبی ارتباطی نداشته باشد
  • تمامی این مسائل توسط گارانتی قابل برطرف شدن هستند و در صورتی که مشکلات دیگری برای شما عزیزان ایجاد شود، باید برای برطرف کردن آنها خودتان اقدام کنید و از گارانتی نمی توانید استفاده کنید.

چه مواردی شامل گارانتی هایک ویژن نمی شوند؟

  • آسیب دیدن شماره سریال محصول
  • عدم استفاده درست از محصول که باعث آسیب دیدن آن شده باشد
  • در صورتی که بخش های مختلف دستگاه توسط اشخاص متفرقه تعمیر شده باشند
  • استفاده کردن از نسخه های تقلبی محصولات هایک ویژن
  • قرار دادن محصولات در شرایط نامناسب مانند دمای بالا
  • گم کردن سریال و یا کارت گارانتی محصولات

نکته مهم در رابطه با خدمات پس از فروش هایک ویژن

هموطنان عزیز چنانچه قصد دارید که محصولات هایک ویژن را خریداری کنید و از گارانتی آن بهره مند گردید، به شما توصیه می کنیم که این محصولات را حتما از نمایندگی ها خریداری کنید و از تهیه کردن آن از فروشگاه های متفرقه بپرهیزید.

در این شرایط می توانید با خیال آسوده محصولات خود را تهیه کنید و از گارانتی آن بهره ببرید. اما اگر از فروشگاه های متفرقه این خرید را انجام دهید، ممکن است که کلاهبرداری از شما انجام شود و محصولات تقلبی و فاقد گارانتی به شما ارائه شود.

آیا دوربین مداربسته هایک ویژن گارانتی دارد و یا خیر؟

در هایک ویژن تهران گارانتی محصولات هایک ویژن را تحت بررسی قرار دادیم تا به این شکل شما عزیزان بتوانید با خیال آسوده برای خرید محصولات این شرکت اقدام کنید. چنانچه تمایل دارید تا محصولات این شرکت را در اختیار داشته باشید، باید بدانید که وب سایت هایک ویژن تهران نمایندگی معتبر این شرکت است که می توانید به شکل اینترنتی و یا حضوری برای خرید محصولات آن اقدام کنید.

علاوه بر آن در شهر تهران 4 الی 5 نمایندگی دیگر در این رابطه نیز وجود دارد و در سایر شهرستان های استان تهران نیز چنین نمایندگی هایی موجود هستند که هموطنان عزیز می توانید در خصوص خرید محصولات این شرکت به انها مراجعه کنند.