به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

انتخاب دوربین مداربسته با توجه به نیاز شما

انتخاب دوربین مداربسته با توجه به نیاز شما

هایک ویژن تهران

انتخاب دوربین مداربسته

در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه سیستم دوربین مداربسته مناسب را برای خود انتخاب کنید. بسیاری از ارائه دهندگان دوربین مداربسته در ایران اکنون قیمت های بالایی را ارائه می دهند. اما در میان آنها، تنها برخی از آنها حداکثر پشتیبانی و قیمت مناسب را ارائه می دهند. بنابراین، شما باید بسیار با دقت انتخاب کنید.

طیف گسترده ای از دوربین های امنیتی وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. به عنوان مثال، دوربین های IP، دوربین های IP بی سیم، Dome، Bullet و بسیاری از دوربین های نظارتی دیگر. دوربین ها هنگام انتخاب دوربین های مداربسته، توجه به اندازه لنز، درجات زاویه باز و یادآوری ضبط های دوربین ضروری است.

انتخاب سیستم های دوربین مداربسته

همیشه به دنبال بهترین دوربین مداربسته در محدوده قیمت خود باشید، نه گران ترین. ممکن است فکر کنید خرید گران ترین محصول معقول است، اما واقعاً اینطور نیست! دوربین‌های مداربسته پیشرفته با ویژگی‌های اضافی که به آن‌ها نیاز ندارید، انتخاب نکنید.

باهوش باشید و روی یک سیستم سخت، با کیفیت، فشرده و سطح استارت سرمایه گذاری کنید. این به خریدار امکان می دهد بعداً دوربین های بیشتری اضافه کند. عجله نکنید و یک دوربین مداربسته دیجیتال ارزان و بدون مارک خریداری کنید. می تواند ضرر بزرگی را همراه با دردسر برای شما به همراه داشته باشد. ما هرگز آن را نمی خواهیم

گارانتی سیستم دوربین مدار بسته را فراموش نکنید

هنگام انتخاب دوربین‌های مداربسته که دوربین‌های مداربسته بدون مارک را می‌فروشند، می‌توانید چند فروشنده یا واردکننده ناشناس پیدا کنید. آنها فقط مدت کوتاهی ضمانت محصول را ارائه می دهند که برخی از خریداران برای آن چانه می زنند! در حداکثر موارد، محصول حتی در مدت زمان وعده داده شده از کار نمی افتد.

یک شرکت دوربین مداربسته با مارک خوب هرگز این کار را انجام نخواهد داد. فروشگاه های دوربین های امنیتی معروف در ایران همیشه قیمت مناسبی را ارائه می دهند. آنها همچنین دوربین های نظارتی شرکت های مارک دار را با حداقل ضمانت 2-3 سال می فروشند. آنها ممکن است یک گزینه خود نصب را ارائه دهند یا ارائه دهند، یا گاهی اوقات پیشنهاد می کنند با تخصص خود آن را نصب کنند.

ویژگی های اساسی دوربین مدار بسته را بشناسید

بیایید در مورد قانون سرانگشتی بدانیم. چیست؟ قاعده کلی این است که طول بر حسب متر که دوربین مشاهده خواهد کرد (فاصله کانونی) برای هر میلی متر در هر اندازه لنز.

زاویه به تدریج گسترده تر می شود، بنابراین یک لنز زاویه بزرگ می تواند محدوده دید را تنظیم کند. همچنین می تواند فاصله کانونی یا فاصله را کوتاه کند.

یک دوربین با زاویه دید عریض به راحتی فرد را تا 4 متر تشخیص می دهد. با این حال، محدوده کافی برای مشاهده ملک نزدیک به چپ یا راست نخواهد داشت.

با افزایش اندازه لنز، دامنه دید از چپ و راست کاهش می یابد. در حالی که دامنه شناسایی یک شی یا انسان افزایش خواهد یافت.

دوربین های امنیتی معمولا حاوی بیش از 1 ترابایت فضای ذخیره سازی داده های ویدئویی هستند.

 فضای ذخیره سازی را می توان با هارد دیسک های بیشتر افزایش داد. این عالی و آسان است، اینطور نیست؟

چگونه می توانم نظارت تصویری دوربین مدار بسته خود را ضبط کنم؟

بله، شما به یک دستگاه ضبط ویدئوی دیجیتال، که به عنوان دی وی آر نیز شناخته می شود، نیاز دارید. علاوه بر ضبط ویدئوی شبکه یا NVR برای ضبط نظارت تصویری شما.

 هر دو دستگاه NVR و DVR به طور گسترده برای ضبط فیلم از دوربین های مدار بسته استفاده می شوند. تفاوت بین NVR و DVR نحوه عملکرد آنها با ویدئو است.

دستگاه های DVR داده های ویدئویی را در ضبط کننده پردازش می کنند. از سوی دیگر، سیستم‌های ان وی آر، ویدیوی دوربین را قبل از پخش آن به ضبط‌کننده NVR پردازش می‌کنند. برای ذخیره سازی و مشاهده از راه دور استفاده می شود.

 دستگاه‌های NVR و DVR داده‌های ویدیویی را در مسیرهای مختلف مدیریت می‌کنند، حتی با انواع دوربین‌های مداربسته کار می‌کنند. بیشتر ان وی آر ها با دوربین های IP استفاده می شوند در حالی که DVR ها با دوربین های آنالوگ استفاده می شوند. باید به خاطر داشته باشید که یک سیستم مبتنی بر DVR همیشه سیمی است و سیستم های NVR می توانند هر دو سیمی یا بی سیم باشند.

نوع درست دوربین را انتخاب کنید

3 نوع دوربین مدار بسته در بازار وجود دارد. از بهترین دوربین‌های آنالوگ مقرون‌به‌صرفه تا دوربین‌های HD (با وضوح بالا) و همچنین به عنوان دوربین‌های IP (یعنی پروتکل اینترنت) در بالاترین سطح بازار.

مقایسه دوربین های مختلف

تصمیم‌گیری برای خرید دوربین‌های آنالوگ پایه ارزان‌تر یا کم‌هزینه‌تر، یا در صورت نیاز به همراه داشتن دوربین‌های HD یا IP به جای آن، به استاندارد تصویری که می‌خواهید نیز به عنوان نیازهای امنیتی فعلی و حتی آینده شما بستگی دارد.

یک دوربین آنالوگ پایه تصاویری با وضوح بسیار پایین را ارائه می دهد.

یک دوربین HD یا High Definition تصویری واضح، خوب و با وضوح بالا ارائه می دهد. که برای شناسایی اعداد نیز به عنوان کاراکتر یا برای ضبط شواهد مناسب است.

وضوح بالاتر به وضوح می تواند تصاویر با کیفیت بهتری ارائه دهد. این کاربر را قادر می سازد تا به صورت دیجیتالی تمرکز کند و کیفیت تصویر را برای شناسایی یا شناسایی سوژه ها حفظ کند. همراه با جزئیاتی مانند پلاک خودرو.

مزیت بزرگنمایی این است که این اطلاعات معمولاً با بازرسان پلیس و شرکت های امنیتی به اشتراک گذاشته می شود.

دوربین های مداربسته امنیتی اغلب به کسب و کار شما یا شاید شبکه خانگی متصل می شوند تا زنگ خطر نقض امنیتی را به صدا درآورند و همچنین داده هایی مانند تصاویر را از طریق یک اتصال مانند بی سیم، GSM یا ADSL به مرکز ارائه دهندگان امنیتی منتقل می کنند.

در واقع می‌توان از طریق غیرفعال‌های فضای باز و همچنین به‌عنوان پرتوهایی که با دوربین در زنگ کسب‌وکار یا شاید خانه ادغام می‌شوند، نقایص را شناسایی کرد. کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​تمایل دارند به دوربین‌های سطح بالا Turbo HD و دوربین‌های تحت شبکه سطح ابتدایی بسنده کنند.

الزامات دوربین مدار بسته

آیا می خواهید دوربین مداربسته برای دیدن عابر پیاده ای که زنگ را به صدا در می آورد یا وسیله نقلیه ای که در واقع خارج از دروازه جلویی است، تهیه کنید؟ ما اغلب قدرت بینایی انسان را با آنچه از دوربین ها انتظار داریم انجام دهند مقایسه می کنیم.

در حالی که در واقع هیچ دوربینی وجود ندارد که کاملاً محدوده دینامیکی را به عنوان عمق دید چشم انسان تقلید کند، پیشرفت در فناوری راه حل هایی را برای دید 360 درجه و محدوده دینامیکی نیز به دلیل کنترل انواع مختلف شرایط نوری ارائه می دهد.

انتخاب دوربین مدار بسته بسیار مهم است

انتخاب دوربین مدار بسته تا حد زیادی به توپوگرافی ملک یا محل کار و نیازهای امنیتی شما بستگی دارد. معمولاً اولین دوربین در موقعیتی مانند مدار ورودی یا ورودی جلو نصب می شود تا اطلاعات افراد یا وسایل نقلیه ورودی را جمع آوری کند و به دنبال آن دوربین های اضافی برای پوشش "نقاط ضعیف" نصب می شود.

به عنوان مثال، نزدیک یک دیوار پشتی که واقعاً به موازات یک کوچه یا در تاریک ترین سمت خانه شما قرار دارد. در حالت ایده‌آل، پوشاندن کل محیط ملک با دوربین‌های نظارتی، ایمنی یک سیستم هشدار اولیه را ارائه می‌دهد – اگر دوربین ایمنی واقعاً به پرتوهای فضای باز متصل شده باشد، همچنین کاملاً آماده بررسی نقض‌های امنیتی بدون نگاه کردن به بیرون از پنجره است.

نورپردازی کامل 

دوربین‌های مداربسته می‌توانند در روز رنگ را ضبط کنند، اما در شب، اگر نور کافی نباشد، به سیاه و سفید تغییر می‌کنند. تهیه یا تامین روشنایی در فضای باز، مانند لامپ LED، برای تعریف رنگ بسیار مهم است.

دوربین های مداربسته در نور کم ، به نور زیادی نیاز ندارند. آنها به راحتی در دسترس هستند، اما بسیار گران تر هستند.

قیمت ها را باید در نظر گرفت

انتخاب یک دوربین مداربسته کاملاً مناسب یک روش مطمئن است. این مهم است که در مورد هزینه های عمومی خرید بدانید و اطلاعاتی برای جلوگیری از هرگونه غافلگیری  داشته باشید.

نمایندگی های دوربین مدار بسته در ایران

تعداد زیادی فروشنده دوربین مداربسته یا واردکننده دوربین مداربسته در ایران وجود دارند که آماده ارائه خدمات به شما هستند.

بنابراین قبل از انتخاب یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته برای کسب و کار یا خانه خود، دریافت کمک فنی از یک متخصص را در نظر بگیرید. آنها خواسته شما را بررسی می کنند و فیلم های ضبط شده از سیستم های دوربین مدار بسته مختلف را به شما نشان می دهند . پس از خدمات در نمایندگی هایک ویژن تهران غافل نشوید و با ما همکاران ما در این مجموعه در ارتباط باشید.