به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

نگاهی کامل به شرکت هایک ویژن

نگاهی کامل به شرکت هایک ویژن

هایک ویژن تهران

هدف شرکت هایک ویژن

قدرت بخشیدن به بینایی برای امنیت و رشد پایدار جهان

ماموریت شرکت هایک ویژن

یافتن روش های نوآورانه برای درک و فهم بهتر جهان پیرامون ، قدرت بخشیدن به بینش تصمیم گیرندگان و متخصصان و ارتقاء امنیت و رشد پایدار جهان

ارزش های شرکت

  • تعهد و اختصاص همه منابع در جهت موفقیت مشتری
  • پایداری به ارزش ها
  • واقع بینی و صداقت
  • در جستجوی برتری

بیانیه شرکت هایک ویژن

  • ما از لحظه ای که چشم باز میکنیم در حال درک این دنیا هستیم .
  • ما برای کنکاش در جهان پیرامون اشتیاق داریم .
  • به همین دلیل ، مشاهده برابر است با باور ، و مشاهده تجربه و تفکر را عمیق می کند.
  • جهان ، به لطف قانع نشدن انسان به چیز هایی که فقط چشمانش می بیند ، پیوسته درحال تغییر است .
  • ما همیشه بر این باور هستیم که راه های بهتری برای درک دنیای پیرامون وجود دارد.
  • ما برای داشتن تصویر کامل زاویه دیدمان را تغییر داده ایم.
  • ما برای بیشتر و دقیق تر دیدن ابزاری اختراع کردیم .
  • چیزی که میبینیم را ذخیره می کنیم تا دلایل پیدایش را کشف کنیم .

هایک ویژن بعنوان یک پیشرو در صنعت نظارت تصویر حال و آینده

هایک ویژن از شتاب حرکتی شگرفی برخوردار است. محصولات و اپلیکیشن های گوناگون ما ، صنعت نظارت تصویری هر سال با پیشرفت های جدیدی روبه رو می سازد و با غلبه بر محدودیت های موجود به سطوح جدیدی از تکامل دست می یابد .
شرکت هایک ویژن با ورود به عرصه های جدید این صنعت ، مانند هوش مصنوعی ، محاسبات ابری و یادگیری عمیق ، صنعت امنیت و نظارت تصویری را هدایت میکند و با استفاده از آنها شتاب حرکتی عظیم به سوی آینده را برنامه ریزی می نماید .
هایک ویژن ، برای ششمین سال متوالی توسط موسسه تحقیقاتی HS Research به عنوان تامین کننده اول جهانی محصولات جامع نظارت تصویری معرفی شد. و در مجله Security 50 موسسه A&S برای دومین سال پیایی جایگاه اول را در سال 2017 به دست آورد .

هایک ویژن تامین کننده اول جهانی محصولات جامع نظارت تصویری

درآمد حاصل از فروش 6/65 میلیارد دلار در سال 2017 میلادی با نرخ رشد 31/19 درصد از 2010 تا 2017 و نرخ رشد 42/1 درصد بوده است

دستاورد های شرکت هایک ویژن

هر رویداد مهم در صنعت امنیتی ناشی از توسعه های دوره های تکنولوژیکی جدید است. شرکت هایک ویژن ، بیش تر از رقبای خود در صنعت امنیت ، سرسختانه می کوشد تا محدودیت ها را پشت سر گذارد و در این عرصه پیشرو باشد . تلاش بی وقفه ما برای نوآوری منجر به پیشرفت های فنی در این صنعت شده ، ما به طور منظم محصولاتمان را بازتولید و برای تولید محصولات جدید ، استاندارد های صنعتی را بازنویسی می کنیم . ما به حق مالیکت معنوی بخش خصوصی احترام می گذاریم و می کوشیم محیطی مناسب رشد و رقابت سالم فراهم سازیم. مفتخریم بدانیم تلاش های ما باعت پیشرفت این صنعت شده است.

شرکت هایک ویژن فعالانه باعث ارتقاء نوآوری در صنعت می شود ، از اوایل عصر دیجیتال تا دوره هوشمند امروزی ، از هر فرصتی برای پیشرفت در صنعت امنیت با تکنولوژی های خلاقانه مان استفاده کرده ایم .

تکنولوژی های اصلی هایک ویژن

هایک ویژن با در اختیار داشتن بزرگ ترین تیم تحقیق و توسعه در زمینه هوش مصنوعی در صنعت امنیت ، تجریات چشمگیری در تشخیص هدف ویدیویی ، تقطیع تصویر ، ساختار ویدیویی و بازیابی ویدیو کسب کرده است.

 مخلوقات هوشمند 

هوش مصنوعی هایک ویژن ، تکنولوژی های گوناگونی از قبیل ادراک چند رسانه ای ، کلان داده چند بعدی ، یادگیری عمیق ، هوش لبه ای ، بینایی ماشینی و ارتباط ماشین – انسان را در بر میگیرد .

 کدک صوتی و تصویری 

دیتای اضافی و اطلاعات غیر حساس در سیگنال صوتی و تصویری فشرده می شود و حجم دیتای که ارسال و بر روی شبکه ذخیره می شود، با حفظ کیفیت تصویر ویدیویی کاهش می یابد.

 آنالیز ویدیویی و شناسایی الگو 

کارایی و قابلیت های دفاعی سیستم های نظارت تصویری بهبود یافته است و کاوش واستفاده از دیتا برای حجم عظیمی از داده های نظارتی را میسر می سازد.

 ذخیره سازی دیتای صوتی و تصویری 

هارد درایوهای پارتیشن بنده شده ، هشدار عملکراد نا مناسب هارد درایو و تکنولوژی S.M.A.R.T پراکندگی اطلاعات بر روی هارد را کاهش می دهد. این ویژگی ها حفاظت از اطلاعات مهم را تقویت می کنند و باعث سازگاری بیشتر با سیستم های نظارت تصویری می شود.

 کنترل و شبکه بندی پخش آنلاین مدیا 

کنترل تحت شبکه هایک ویژن بر محدودیت های مسیر دهی در تجهیزات غلبه کرده و از فشار بر روی دستگاه ساختار شبکه می کاهد ، نیاز به پهنای باند گسترده شبکه را کم می کند و تجهیزات داخلی و خارجی شبکه را مجزا می سازد

 توسعه سیستم نهفته (تعبیه شده) 

این سیستم که بر روی اپلیکیشن ها تمرکز دارد و بر اساس تکنولوژی کامپیوتری ساخته شده ، دارای ویژگی های عملکرد پایدار و نگهداری ساده است که  تضمین کننده عملکرد با ثبات و طولانی مدت می باشند.

شبکه های پشتیبانی هایک ویژن

در شرکت هایک ویژن همواره اولیت با مشتری است، همزمان با کار با مشتریان برای شناسایی نیاز های آن ها و ارائه راهکارهایی که متضمن موفقیت آنها باشد. شراکت های طولانی مدت را نیز پرورش می دهد. هایک ویژن یکی از وسیع ترین شبکه های بازاریابی در این صنعت را تاسیس نموده که متشکل از 33 شبکه فرعی منطقه ای خارجی و 36 شعبه در سرتاسر کشور چین می باشدو پاسخگویی سریع به نیاز های مشتریان ، کاربران و شرکاء را تضمین می نماید.

​​