به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

از کجا بفهمیم دوربین دید در شب است؟

از کجا بفهمیم دوربین دید در شب است؟

هایک ویژن تهران

از کجا بفهمیم دوربین دید در شب است؟ برای اینکه مطلع شوید که دوربین مورد نظرتان از قابلیت دید در شب برخوردار است و یا خیر در هایک ویژن تهران که یکی از بهترین نمایندگی های فروش محصولات هایک ویژن از جمله دوربین مداربسته است، با ما همراه باشید.

همان طور که مطلع هستید، دوربین مداربسته به تکنولوژی به نام دید در شب مجهز است که این تکنولوژی قابلیت دیدن محیط را برای ما در طول شب فراهم می کند و تصاویری را از شب در اختیار ما قرار میدهد.

اما با این وجود از آنجایی که همه دوربین های مداربسته به دید در شب مجهز نیستند، بسیاری از مشتریان در حین خرید دوربین مداربسته تمایل دارند که از راهکارهای تشخیص دوربین مداربسته دید در شب از دوربین معمولی آگاه شوند.

دوربین دید در شب چیست؟

دوربین دید در شب به انواعی از دوربین های هایک ویژن گفته می شود که نه تنها امکان تصویر برداری در روز را دارد بلکه در تاریکی هوا و هنگام شب نیز می تواند به راحتی تصاویری را دریافت کند و در اختیار شما قرار دهد.

با این وجود حتی از تاریک ترین مواقع و لحظه ها نیز غافل نمی مانید و می توانید شرایط محیط را چک کنید.

انواع دوربین مداربسته دید در شب هایک ویژن

دوربین های مداربسته دید در شب هایک ویژن به انواع مختلفی به شرح زیر تقسیم می شوند

دوربین دید در شب مادون قرمز IR 

این دوربین ها قدیمی ترین نسل از دوربین مداربسته هایک ویژن دید در شب هستند که به کمک اشعه مادون قرمز فیلم برداری در شب را انجام می دهند و مجهز به INFRARED  و یا همان مادون قرمز هستند.

استقبال صورت گرفته از اولین نسل از دوربین های دید در شب باعث شد که تکنولوژی های پیشرفته تری برای ساخت این دوربین ها  مورد استفاده قرار بگیرد.

دوربین دید در شب EXIR 

کیفیت تصویر در این نسل از دوربین های هایک ویژن به میزان 30 درصد در مقایسه با دوربین های مادون قرمز افزایش پیدا کرد. این دوربین ها نور را به صورت یکنواخت منتشر می کنند و مشکلات دوربین های قبلی را به این شکل برطرف کرده اند.

دوربین دید در شب STARLIGHT 

در این دوربین ها نور بیشتری از طریق لنز به سنسور ها می رسد و در نتیجه نوری که در محیط به وسیله دوربین ایجاد می شود، بیشتر است. تصویر برداری در این نوع دوربین ها به شکل رنگی و بسیار واضح است و کیفیت آن از دو مدل قبلی بسیار بیشتر است.

دوربین دید در شب COLORVU 

سرانجام آخرین نسل از دوربین مداربسته هایک ویژن دوربین های کالر ویو هستند که از بالاترین کیفیت تصویر برخوردارند و تصاویر را به شکل رنگی ضبط می کنند. کیفیت در این دوربین ها به صورتی است که به راحتی می توانید اطلاعات جزئیات تصویر را در شب به دست آورید.

از کجا بفهمیم دوربین دید در شب است؟

مطلع شدن از این موضوع که دوربین استفاده شده در یک محیط از قابلیت دید در شب برخوردار است و یا خیر بسیار آسان است. زیرا دوربین های دید در شب دارای علائمی هستند که می توان از نوع آنها مطلع شد.

چنانچه دوربین مداربسته در یک محیط از دید در شب مادون قرمز برخوردار باشد و از نوع IR باشد، این دوربین به ال ای دی های قرمز رنگی مجهز است که به کمک نور ساطع شده از این ال ای دی ها در طول شب تصویر برداری را انجام می دهد.

با این وجود به راحتی با نگاه کردن به دوربین مورد نظر خود و رویت ال ای دی های قرمز رنگ می توانید از دید در شب بودن دوربین مطلع شوید و اطمینان پیدا کنید که دوربین از این قابلیت برخوردار است.

همچنین لازم به ذکر است که رویت شدن نور این ال ای دی ها به معنای روشن بودن دوربین و تصویر برداری توسط آن نیز می باشد.

دوربین های دیگر دید در شب را تنها از این جهت می توان تشخیص داد که دوربین در طول شب روشن باشد، صدا بدهد، حرکت کند و یا نوری از آن ساطع شود. به کمک این نشانه ها می توانید متوجه شوید که دوربین دید در شب است و در حال ضبط تصاویر از محیط است.

با در نظر گرفتن مطالبی که برای تشخیص دوربین مداربسته  دید در شب برای شما شرح دادیم، میتوانید به راحتی دوربین مداربسته دید در شب مادون قرمز را تشخیص دهید و یا از روشن بودن سایر دوربین ها در شب مطلع شوید.