به فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن تهران خوش آمدید!

مزایای دوربین هایک ویژن

مزایای دوربین هایک ویژن

هایک ویژن تهران

مزایای دوربین هایک ویژن چیست؟ آیا دوربین مداربسته هایک ویژن گزینه مناسبی برای خرید است؟

در وب سایت هایک ویژن تهران قصد داریم که کمی در رابطه با دوربین مداربسته هایک ویژن با شما عزیزان صحبت کنیم. چنانچه مایل به دریافت این اطلاعات هستید، با ما همراه باشید و مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

دوربین هایک ویژن یکی از برند های تولید دوربین مداربسته در جهان است که در کشور چین تولید می شود اما قطعات مورد استفاده در داخل این دوربین توسط شرکت های معروف جهانی نظیر شرکت امبرلا تامین می شود. بدین معنا که شرکت هایک ویژن با شرکت های المانی و امریکایی برای ساخت دوربین های مداربسته همکاری می کند.

دوربین مداربسته هایک ویژن از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که در ادامه به انها اشاره خواهیم کرد.

مزایای دوربین هایک ویژن چیست؟

مهم ترین مزیت های دوربین مداربسته هایک ویژن که باعث شده تا این دوربین ها در جهان شهرت پیدا کنند، از قبیل زیر هستند

به کار رفتن تکنولوژی poe در ساخت این دوربین ها

منظور از قابلیت PoE این است که با استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن امکان منتقل کردن داده، تصاویر و برق رسانی نیز وجود دارد که در این شرایط میتوان دوربین را توسط nvr تغذیه کرد و نیازی به کابل کشی برای دوربین ها نیست.

افزایش یافتن کیفیت تصویر

دوربین های هایک ویژن از کیفیت بالایی برخوردار هستند و کیفیت و رزولوشن آنها بر حسب مگاپیکسل محاسبه می شود. دوربین های هایک ویژن هیچ محدودیتی در مگاپیکسل ندارند.

کاهش میزان کابل کشی

با استفاده از این دوربین ها نیازی به کابل کشی های طولانی نیست و تنها کافی است که دوربین را به نزدیک ترین سوئیچ که روی دستگاه است متصل کرد و سپس آن را با استفاده از یک سیم که از سوئیچ خارج می شود به دستگاه دی وی آر متصل نمود.

امکان دسترسی داشتن به تصاویر از راه دور

در مواقع مورد نیاز یعنی مواقعی که نیاز به ترک مکان مورد نظر دارید، می توانید از سیستم کنترل از راه دور دوربین هایک ویژن استفاده کنید و به تصاویر از راه دور دسترسی داشته باشید.

در نتیجه با استفاده از تلفن همراه و یا لپ تاپ میتوانید به راحتی به تصاویر تهیه شده توسط دوربین ها دسترسی داشته باشید و محیط را کنترل کنید که این مساله نیز یکی دیگر از مزایای دوربین هایک ویژن است.

امنیت بالا در زمان ارسال تصویر

دوربین های هایک ویژن که تحت شبکه هستند، پیش از اینکه تصاویر را ارسال کنند، آنها را کد گذاری می کنند و حجم آنها را کاهش میدهند و تصاویر را بر روی دستگاه ان دی ار ارسال می کنند. در نتیجه با امنیت بالایی که در ارسال تصاویر توسط دوربین مداربسته هایک ویژن وجود دارد، کسی نمی تواند به تصاویر شما دسترسی پیدا کند و یا سیستم و دوربین های شما را هک کند.

پشتیبانی کردن از امکانات تجزیه و تحلیل تصویر

دوربین های هایک ویژن مجهز به قابلیت تجزیه و تحلیل تصاویر هستند و نسبت به اتفاقات واکنش نشان می دهند. به عنوان مثال: این دوربین ها قادرند تا تشخیص چهره و یا شناسایی پلاک خودرو را در محیط های مورد نیاز انجام دهند که معمولا برای محیط هایی مانند: اداره  کنترل ترافیک، پاساژ های بزرگ و ... از این قابلیت استفاده می شود.

امکان ضبط شدن تصاویر بر روی دوربین هایک ویژن

در رابطه با مزایای دوربین هایک ویژن، باید به امکان ضبط شدن تصاویر بر روی دوربین نیز اشاره کنیم. این دوربین ها به گونه ای هستند که می توانند تصاویر را بر روی خودشان ضبط کنند و با این وجود چنانچه به هر دلیلی اتصال دوربین با دستگاه دی وی آر قطع شود، تصاویر از دست نمی روند و بر روی خود دوربین ضبط می شوند.

قابلیت تعامل با سایر سیستم های مداربسته

دوربین های هایک ویژن قابلیت تعامل با سیستم های مداربسته دیگر را نیز دارند و می توان آنها را به سیستم اطفا حریق و سیستم های هشدار دهنده در محیط مورد نظر متصل کرد که این قابلیت هم در مواقع بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی خوبی دارد.

امکان دسترسی داشتن به تصاویر توسط دوربین و دستگاه nvr 

دوربین مداربسته هایک ویژنی که تحت شبکه باشد، این امکان را به افراد می دهد تا بدون نیاز به اتصال به دستگاه دی وی آر به مشاهده تصاویر بپردازند و تصاویر را مشاهده کنند.